Діагностична робота з інтегрованого курсу ЯДС за розділом «Природні зони України.» ______________________________________І варіант
1.Умовні великі області Землі, території яких різняться величиною кута падіння сонячних променів на поверхню, тривалистю освітленості, а також температурою повітря називаються: а) теплові пояси б) природними зонами в) географічними картами
2.У якій природній зоні міститься Сєвєродонецьк?
а) мішаних лісів б)лісостепу в)степу
3.Запиши рослини степу.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Побудуй ланцюг живлення. полин орел тушканчик
6.Яка природоохоронна робота ведеться у заповідниках? (Обери кілька варіантів.)
1) Забороненополювати на звірів і птахів. 2) Не заборонено рибалити. 3)Заборонено зривати трав’янисті рослини. 4) Не можна вирубувати дерева. 5)Дозволено виловлювати метеликів.
7.Які явища можуть негативно впливати на природні зони? За яким номеро потрібно звернутися за допомогою, якщо побачив таке явище? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.До чого може призвести незаконна вирубка лісів чи пожежі від необережності людей? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Поясни,чому неможна рибалити чи полювати на території заповідників? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.З якою метою створюють заповідники? Запиши назви декількох заповідників. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Пригадай і запиши назви рослин і тварин, які занесені до Червоної книги. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Підпиши назви тварин і птахів.
__________________ ____________________ _________________
Діагностична робота з інтегрованого курсу ЯДС за розділом «Природні зони України.» ______________________________________ІІ варіант
1.Великі території,що характеризуються однорідними погодними умовами, видами ґрунтів, типом рослинності й тваринним світом,називаються:
а) материками б) природними зонами в) географічними картами
2.У якій природній зоні міститься Луганська область?
а) мішаних лісів б)лісостепу в)степу
3.Запиши рослини мішаних лісів.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Підпиши теплові пояси Землі.
5.Побудуй ланцюг живлення. гілки верби вовк косуля
6.Яка природоохоронна робота ведеться у заповідниках? (Обери кілька варіантів.)
1) Забороненополювати на звірів і птахів. 2) Не заборонено рибалити. 3)Заборонено зривати трав’янисті рослини. 4) Не можна вирубувати дерева. 5)Дозволено виловлювати метеликів.
7.Які явища можуть негативно впливати на природні зони? За яким номеро потрібно звернутися за допомогою, якщо побачив таке явище? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.До чого може призвести незаконна вирубка лісів чи пожежі від необережності людей? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Поясни,чому неможна рвати квіти і вирубувати рослини на території заповідників? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.З якою метою створюють заповідники? Запиши назви декількох заповідників. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Пригадай і запиши назви рослин і тварин, які занесені до Червоної книги. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Підпиши назви тварин і птахів.
___________________ ____________________ __________________