Вхідна діагностувальна робота за 3 клас

Про матеріал
Робота містить різноманітні завдання на перевірку засвоєних наскрізних умінь з інтегрованого курсу ЯДС
Перегляд файлу

          

Вхідна діагностувальна робота « Повторення вивченого за 3-ій клас»

До  підручником «Я досліджую світ»

(Г.Ломаковська, Т.Єресько, Г. Проценко)
1.Закінчи речення

Для того, щоб рости і розвиватися, я маю_____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Поміркуй, як шкідливі звички впливають на твій розвиток. Запиши свої міркування.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Познач  + твердження , з якими ти погоджуєшся

1.Кожен має право на відпочинок.

2.Кожна дитина в будь – якому віці має право на медичну допомогу.

3.Усі люди мають право на повноцінне харчування.

4.Навчатися мають право лише дівчатка.

5.Кожна дитина має право на любов і турботу батьків.

4.За ознаками вкажи расу.

Світла шкіра, русяве волосся -……………

Темна шкіра, жорстке темне кучеряве волосся - ………..

Жовтувата шкіра, пряме чорне волосся - ……………

5.Поміркуй і запиши приклади булінгу

Фізичний, коли мене______________________________________________

Кібербулінг,  мене ____________________________________________

Психологічний, коли мене __________________________________________

 

 

6.Закінчи речення.

Моделювання, порівняння, опис, вимірювання, експеримент, спостереження це все ____________________________________________________________

7.У кожній парі підкресли властивості води.

НЕПРОЗОРА – ПРОЗОРА

СОЛОДКИЙ СМАК – БЕЗ СМАКУ

БЛАКИТНА – БЕЗБАРВНА

БЕЗ ЗАПАХУ – ЗАПАШНА

ПРИ НАГРІВАННІ РОЗШИРЮЄТЬСЯ / СТИСКАЄТЬСЯ

8.Закінчи речення.

Повітря – це ________________________________________________________

9.Доповни речення головними і другорядними членами речення.

……………розносить хмари……………

……………..  виробляє енергію на ………......

10.Познач (ВИПИШИ)  + джерела енергії.

Іній

Природний газ

Сонце

Вітер

Вода

Веселка

Нафта

Торф

 

11.Доповни  речення

Рослини …………  : цибулинами, ……….., ……………. живцями, листям, ………, ………. .

12.Пронумеруй етапи розвитку риби

….РИБА ……МАЛЬОК   …..ІКРИНКА …….ЛИЧИНКА

13.Познач  вгорі літерою З (ЗЕМНОВОДНІ), П (ПЛАЗУНИ)

Вуж, крокодил, жаба, гадюка, ящірка, черепаха.

14.Доповни речення словами.

Звірі вигодовують малят ……, їхня шкіра вкрита …….  .

15.З’єднай стрілочками назви систем органів з їх призначенням.

1.Травна система                                             .здійснення рухів і опори

2.Опорно – рухова система                             . сприймання змін в середовищі

3.Система органів дихання                             .забезпечення органів киснем і 

                                                                              поживними речовинами                                                       

4.Система органів чуття                                  .  забезпечення газообміну              

5.Кровоносна система                                        . перетравлення їжі

16.Запиши імена відомих тобі славетних українців.

 

17.Україна – незалежна, правова, демократична держава. Доведи.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2022
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку