2 клас
Діагностична робота з Логіки
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого за рік
-1. Завдання Що об 'єднує ці предмети?
Зразок: Листок, яблуко, ялинка – зелені
Лимон, сир, сонечко, курча –
М'яч, пірамідка, дзиґа -
- Чим схожі і відрізняються предмети?
Годинник, сонце.
2. Завдання
- Добери загальне поняття.
Зразок: Літак, поїзд, автобус, машина - транспорт
Франція, Італія, Україна —
Светр, пальто, брюки, спідниця —
Індик, курка, качка, гуска –
Пилка, молоток, сокира, обценьки —
Скрипка, баян, гітара, сопілка —
Київ, Донецьк, Суми, Глухів –
-3. Завдання Чи однакові поняття? Чому?
Товариш, друг
День народження, ювілей
4. Завдання Загального в світі є дуже багато:
Тварини і люди, і гори, і хати,
Якщо ти конкретно про щось хочеш знати,
То треба ознаки його називати.
- Визначити поняття за ознаками.
Зразок: Геометрична фігура, яка має З сторони, З вершини, 3 кути (трикутник)
Верхній одяг, який носять в сильні морози(………)
Меблі, в яких зберігаються речі (……..)
Прилад, яким вимірюється температура (……..)
-5. Завдання Яке слово зайве? Чому?
Зразок: Ромашка, фіалка, квасоля, троянда.
Кенгуру, кішка, кінь, корова.
Зима, літо, осінь, вечір.
Білка, їжак, собака, заєць.
6. Завдання Зразок: Вранці ми із добрим ділом, день вітали (понеділок}
Ніченька минула скоро, зустрічаємо (……)
Далі спритна й молода поспішає (……..)
А четвертий день тепер називається (……..)
Діло добре ладиться, як настане (……..)
Дома скрізь кипить робота, як почнеться день (……..)
А субота з хлібом - сіллю привела сестру (………)
Ось і тижневі кінець, хто трудився (молодець)
- Назвіть загальне поняття (дні тижня)
7. Завдання- Завдання на порівняння.
Олегу 4 роки, Андрій на 3 роки менший, Надійка ходить в перший клас. Хто найменший, хто найстарший?
Дуб товщий ніж верба, а верба товща ніж береза. Яке дерево найтовще, найтонше?
Петро сильніший, ніж Мишко, а Микола сильніший, ніж Петро. Хто сильніший?
8. Завдання
Згадай пару
Зразок: Зима – сніг машина -
Літо – дерево -
Молоток – вогнище -
Зошит – їжа -
9 .Завдання Задачі для кмітливих.