Діагностична робота з математики 2 клас ІПК

Про матеріал
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.Порядок виконання дій у виразах з дужками. Розв’язування задач.на дві дії.
Перегляд файлу

                                                 Діагностична робота № 5  (2 клас ІПК)

             «Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток»

Прізвище, ім’я ____________________________ дата____________________

                                                               

                                                          І варіант

  1. Обчисли значення виразів.

7

5

+

2

0

=

 

 

 

 

 

 

 

8

7

-

8

0

+

5

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

2

+

1

7

=

 

 

 

 

 

 

 

1

4

-

8

+

7

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

5

+

2

6

=

 

 

 

 

 

 

 

7

5

-

(3

1

+

1

4)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

-

1

8

=

 

 

 

 

 

 

 

1

9

+

(5

4

+

6)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй вирази і постав знаки >, <, =.

7

5

-

5

0

 

7

5

-

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

4

-

8

 

6

4

+

3

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

0

-

5

 

2

4

+

1

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжи задачу.

У класній бібліотеці було 90 книжок. Першого дня видали 36 книжок, а другого – 23. Скільки книжок залишилося в бібліотеці?

Б

у

л

о

-

9

0

к

н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

и

д

а

л

и

-

3

6

к

н.

 

і

 

2

3

к

н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

а

л

и

ш

и

л

о

с

я

-

?

к

н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв'яжи рівняння:
  1.  

х

+

5

=

10

 

 

 

 

 

х

-

8

=

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуй прямокутник  зі сторонами 6 см і 3 см. Обчисли його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для мене були:                                                   Мій настрій 

 

Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Оцінювання:

           ++ Має значні успіхи;

+   демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

!   ще потребує уваги і допомоги.

 

 

 

 

                                              Діагностична робота №5   (2 клас ІПК)

             «Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток»

Прізвище, ім’я ____________________________ дата____________________

                                                               

                                                         ІІ варіант

  1. Обчисли значення виразів.

6

5

+

3

0

=

 

 

 

 

 

 

 

4

9

-

4

0

+

5

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

3

+

1

4

=

 

 

 

 

 

 

 

1

6

-

9

+

5

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

6

+

3

7

=

 

 

 

 

 

 

 

2

9

-

(4

1

-

2

1)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

-

1

8

=

 

 

 

 

 

 

 

3

7

+

(3

4

+

6)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй вирази і постав знаки >, <, =.

8

6

-

6

0

 

8

6

-

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

6

-

7

 

2

8

+

1

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

8

+

8

 

9

0

-

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжи задачу.

У магазині було 70 мішків борошна. Першого дня продали 28 мішків, а другого – 21. Скільки мішків борошна залишилося в магазині?

Б

у

л

о

-

7

0

м

і

ш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

и

д

а

л

и

-

2

8

м

і

ш.

 

і

 

2

1

м

і

ш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

а

л

и

ш

и

л

о

с

я

-

?

м

і

ш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв'яжи рівняння:
  1.  

х

+

5

=

10

 

 

 

 

 

х

-

8

=

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        5.Побудуй прямокутник  зі сторонами 5 см і 2 см. Обчисли його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для мене були:                                                   Мій настрій 

 

Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Оцінювання:

           ++ Має значні успіхи;

+   демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

!   ще потребує уваги і допомоги.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
Інкл
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
5541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку