Діагностична робота з математики №3 ПІП_______________ Варіант -1
1. Простав послідовність виконання дій.
![]()
72 – 12 +(13-8) 2. Знайди значення виразів і виконай перевірку.
1 8 - 9 = .
7 + 6 = .
8 8 - 6 5 = .
3. Порівняй ( <,>,=)
25 - 15 +7 2 0 5 + 60+ 5 6 9 – 1 - 8
4. Знайди невідомий компонент
+ . = 1 5 . . – 9 = 7 1 2 - . = 8
Щоб прикрасити ялинку, діти дістали коробку з ялинковими кульками. У коробці було 25 зелених і 4 червоних. Із них 8 кульок повісили на ялинку.
Скільки кульок залишилося у коробці?

Самоаналіз. Оціни себе (постав позначку V)
|
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласника |
Мені було дуже важко |
|
|
|
|
Оцінка вчителя
|
VV - Має значні успіхи V -Демонструє помітний прогрес ? -Досягає результату з допомогою вчителя ! -Потребує значної уваги |
|
Очікуванні результати
|
Визначає послідовність виконання дій |
|
|
Знаходить значення виразів, здійснює перевірку |
|
|
Порівнює вираз з числом, вираз із виразом |
|
|
Знаходить невідомий компонент |
|
|
Доповнює короткий запис, розв’язує складену задачу |
|
|
Знаходить периметр прямокутника |
|