Діагностична робота
Прізвище______________________________________ Дата____________
І варіант
1.Заміни додавання множенням.
5+5+5+5= 7+7+7+7+7=
10+10= 3+3+3+3=
2.Заміни множення додаванням.
6∙4= 8∙3=
2∙3= 9∙2=
3.Познач V результати таблиці множення числа 2.
12 9 16 15 10
8 4 18 6
4.Обчисли значення виразів і з’єднай з відповідними цеглинками.
3∙7= 2∙6= 6∙3= 8∙2= 3∙9-19= 2∙3+93=
16 21 12 18 99 8
5.Розв’яжи задачу.
У магазин привезли 4 пакети гречки,по 2кг в кожному,і мішечок рису масою 3кг.Скільки всього кілограмів гречки і рису привезли в магазин?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оціни свої досягнення,розфарбуй смайлик |
|
|
|
Оцінка вчителя |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує значної уваги та допомоги вчителя |
Діагностична робота
Прізвище______________________________________ Дата____________
І І варіант
1.Заміни додавання множенням.
4+4+4= 8+8+8+8+8=
5+5= 7+7+7+7=
2.Заміни множення додаванням.
5∙4= 4∙3=
3∙9= 8∙2=
3.Познач V результати таблиці множення числа 3.
12 9 21 15 24
8 4 18 6
4.Обчисли значення виразів і з’єднай з відповідними цеглинками.
3∙8= 2∙4= 7∙3= 6∙2= 3∙8-15= 2∙8+62=
21 24 12 8 78 9
5.Розв’яжи задачу.
Татко купив 3 пакети борошна, по 2кг в кожному, і мішечок цукру масою 5кг. Яка маса покупки?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оціни свої досягнення,розфарбуй смайлик |
|
|
|
Оцінка вчителя |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує значної уваги та допомоги вчителя |