Діагностична робота з математики для 2 класу «Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення» (до підручника С. Скворцової, О. Онопрієнко)

Про матеріал
Діагностична робота №7 з математики у 2 класі «Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення» за програмою О.Савченко на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Складено відповідно до підручника С. Скворцової, О. Онопрієнко.
Перегляд файлу

Діагностична робота

  з математики №7

 у 2 класі

  Розділ 5. Арифметичні дії множення і ділення.

Табличне множення та ділення

 

Дата___________________________________

 

Прізвище,ім’я________________________________________________________

 

 

1.Який  із чотирикутників є квадратом?

 А)        Математика >> Геометрические фигуры        Б)  Значение слова ОВАЛ - что это?            В) Дыхательное упражнение «Квадрат» | Волшебство жизни

 

2. Яку суму можна замінити виразом  5 · 6?

 

А)  5+5+5+6+6                 Б)  5+5+5+5+5                               В) 5+5+5+5+5+5

 

3.  Як можна різницю замінити виразом  36:4?

 

А) 36-9-9-9-9-9                 Б) 36-4-4-4-4-4-4-4-4-4                 В) 36-4-4-4-9-9 

 

4. Який вираз має найбільше значення?

 

   А)  2 · 8                   Б)  2 · 7                        В)  2 · 5                                                

 

5. Який  вираз має те саме значення , що й вираз 2· 6   ?                                                                                     

 

А)  6+2                 Б)  6:2        В)  6 · 2 

 

6.Яке значення має вираз 43см  +  39см ?

 

    А)  82см             Б)  28см               В)  83 см   

''

7. Яке значення має вираз  45- 2 · 8 = ?                      

 

А) 31                       Б) 24                 В) 29

 

8. Порівняй  і  встав відповідний знак (˃; ˂; =):    92-(52-11)       78

 

А) ˃                        Б) ˂                    В) =

 

 

9. Встав таку цифру, щоб утворилась істинна рівність: 4  ·   ?  = 16

 

А) 4                          Б) 5                      В) 6

 

10. Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 27 + 0 : 35 – 18

 

А)   12               Б)   10                В) 9

 

11. Розв’яжи задачу. У Максима 6 купюр по  2 грн. Скільки всього грошей у Максима?

Вибери правильний вираз. 

 

А) 6 : 2                    Б) 6 + 2              В) 6 · 2

 

12.   Розв’яжи задачу. У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти?

Вибери правильний вираз. 

 

А) 16:2                   Б) 16 · 2              В)  16 + 2

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога батьків

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

 

 

                                                                                                                                         

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Маслацова Ольга Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мартыненко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
7481
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку