Діагностична робота
з математики №7
у 2 класі
Розділ 5. Арифметичні дії множення і ділення.
Табличне множення та ділення
Дата___________________________________
Прізвище,ім’я________________________________________________________
1.Який із чотирикутників є квадратом?
А) Б) В)
2. Яку суму можна замінити виразом 5 · 6?
А) 5+5+5+6+6 Б) 5+5+5+5+5 В) 5+5+5+5+5+5
3. Як можна різницю замінити виразом 36:4?
А) 36-9-9-9-9-9 Б) 36-4-4-4-4-4-4-4-4-4 В) 36-4-4-4-9-9
4. Який вираз має найбільше значення?
А) 2 · 8 Б) 2 · 7 В) 2 · 5
5. Який вираз має те саме значення , що й вираз 2· 6 ?
А) 6+2 Б) 6:2 В) 6 · 2
6.Яке значення має вираз 43см + 39см ?
А) 82см Б) 28см В) 83 см
''
7. Яке значення має вираз 45- 2 · 8 = ?
А) 31 Б) 24 В) 29
8. Порівняй і встав відповідний знак (˃; ˂; =): 92-(52-11) 78
А) ˃ Б) ˂ В) =
9. Встав таку цифру, щоб утворилась істинна рівність: 4 · ? = 16
А) 4 Б) 5 В) 6
10. Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 27 + 0 : 35 – 18
А) 12 Б) 10 В) 9
11. Розв’яжи задачу. У Максима 6 купюр по 2 грн. Скільки всього грошей у Максима?
Вибери правильний вираз.
А) 6 : 2 Б) 6 + 2 В) 6 · 2
12. Розв’яжи задачу. У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти?
Вибери правильний вираз.
А) 16:2 Б) 16 · 2 В) 16 + 2
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога батьків |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||