Діагностична робота з мовними одиницями "Іменник". 2 клас. І семестр.

Про матеріал
Діагностична робота може бути використана для перевірки знань учнів з мовної теми "Іменник". Також підійде для учнів індивідуального навчання. Цікаві завдання допоможуть вчителю організувати засвоєння матеріалу.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови. ( І семестр)

               Робота з мовними одиницями. Іменник.

учня (учениці) 2 класу__________________________________

 

1. Допоможи Знайкові визначити, що називають іменники.

а) ознаки предметів;

б) назви предметів;

в) дії предметів.

 

2. Познач рядок слів, в якому записані тільки іменники.

 а) літо, школа, дівчинка.

 б) небо, веселий, зима.

 в)їде, хлопчик, учні.

 

3. Познач рядок, в якому Знайко не припустився помилки.

а) Річка дніпро, Чорне Море, озеро Світязь

б) Річка Дніпро, Чорне море, озеро Світязь

в) Річка Дніпро, Чорне море, озеро світязь

 

4.З’єднай запитання з відповідним малюнком.

Описание: Особливі діти — перш за все діти, а потім уже особливі – INVAK.INFO –  информационное агентство – портал людей с инвалидностьюОписание: Строение дерева. От клеток до корнейОписание: Заняття на тему:"Мій пухнастий котик" | Конспект. ДошкілляОписание: початкові класи: Малюнок чарівний будинокОписание: Птахи співають різними діалектами - вчені - Korrespondent.net

 

                               Хто?                              Що?

5. Добери клички тваринам і запиши речення.

У дядька Івана є собака ________________

кішка ______________________

корова _____________________

 

6. Допоможи Знакові перетворити іменники за зразком.

Зразок: кавун – кавуни.

Яблука - _________________   Вишні - ____________________

Огірки - _________________    Дині - _____________________

Діагностична робота  з української мови. ( І семестр)

               Робота з мовними одиницями. Іменник.

учня (учениці) 2 класу__________________________________

 

1. Допоможи Знайкові визначити, що називають іменники.

а) ознаки предметів;

б) назви предметів;

в) дії предметів.

 

2. Познач рядок слів, в якому записані тільки іменники.

 а) літо, школа, дівчинка.

 б) небо, веселий, зима.

 в)їде, хлопчик, учні.

 

3. Познач рядок, в якому Знайко не припустився помилки.

а) Річка дніпро, Чорне Море, озеро Світязь

б) Річка Дніпро, Чорне море, озеро Світязь

в) Річка Дніпро, Чорне море, озеро світязь

 

4.З’єднай запитання з відповідним малюнком.

Описание: Особливі діти — перш за все діти, а потім уже особливі – INVAK.INFO –  информационное агентство – портал людей с инвалидностьюОписание: Строение дерева. От клеток до корнейОписание: Заняття на тему:"Мій пухнастий котик" | Конспект. ДошкілляОписание: початкові класи: Малюнок чарівний будинокОписание: Птахи співають різними діалектами - вчені - Korrespondent.net

 

                               Хто?                              Що?

5. Добери клички тваринам і запиши речення.

У дядька Івана є собака ________________

кішка ______________________

корова _____________________

 

6. Допоможи Знакові перетворити іменники за зразком.

Зразок: кавун – кавуни.

Яблука - _________________   Вишні - ____________________

Огірки - _________________    Дині - _____________________

Самоаналіз (познач біля речення смайлика)

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя

Мені було дуже важко

 

 

 

Коментар учителя

  • Має значні успіхи
  • Демонструє помітний прогрес
  • Досягає результату за допомогою вчителя
  • Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самоаналіз (познач біля речення смайлика)

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя

Мені було дуже важко

 

 

 

Коментар учителя

  • Має значні успіхи
  • Демонструє помітний прогрес
  • Досягає результату за допомогою вчителя
  • Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку