Date ______________
Name __________________________________________
Task 1. Match and make up sentences. (З’єднай і склади речення)
1. to read a) computer games
2. to learn b)the texts
3. to play c)a poem
4. to draw d)a picture
1. Let`s_______________________________________________________
2.____________________________________________________________
3.____________________________________________________________
4.____________________________________________________________
Task 2. Match – Поєднай:
1.go a) breakfast
2.wake b) homework
3.have c) up
4.clean d) to bed
5.do e) teeth
Task.3. Fill in the blanks. (Заповни пропуски)
clean, school, bed, wake, homework, club, face, breakfast
I usually ___________ up at 7 o`clock. I wash my __________ and ___________ my teeth. Then I dress. I have ____________________ at 7:30 o`clock.My __________
starts at 8:30 o`clock. I do my ____________________ at 3 o`clock. On Tuesday
and Friday I go to my tennis _________ . I go to __________ at 10 o`clock.
Task.4. Unscramble the sentences. (Перестав слова та запиши речення)
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Task.4 Circle the correct variant (Обведи правильний варіант)
1. Some bread, Vicky?-Yes, thanks/please.
2. Pass me a/some salt, please.
3. There is a/an orange on the table.
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
|
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату за допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Вчитель |
|
|
|
|