Діагностична робота з теми «Прикметник» 2 клас
а) груша, зима, хлопчик;
б) соковитий, ласкавий, ароматний;
в) говорити, співати, малювати.
2. Добери з довідки до назв предметів назви їхніх ознак. Утворені словосполучення запиши.
Лимон (який?)…
Портфель (який?)…
Сніг (який?)…
Учні (які?)…
Колесо (яке?)…
3. Постав і запиши в дужках запитання до кожного слова.
Стрункий, зелена, жовте, розумні, весела, глибокий, темні, високі, дерев’яний, сонячна, спокійне, квітучі.
4. Заміни виділені слова назвами ознак і запиши утворені словосполучення.
Зразок: ланцюжок зі срібла – срібний ланцюжок.
Іграшка з паперу –
Ручка з металу –
Компот із слив –
Свято для дітей –
5. До поданих слів добери протилежні за значенням слова.
Високий –
Гарячий –
Чистий –
Голодний –
Широкий -