Діагностична робота з теми «Природа восени» (№1) у 2 класі ________________________________________
Варіант 1
1. Світлопроникні тіла А) склянка, акваріум Б) дерево, тюль В) картина, м’яч
2. Корисна дія вітру А) утворення тіні Б) ламання дерев В) рознесення насіння рослин
3. Природні джерела світла А) вогнище і зорі Б) ліхтар і світлофор В) Сонце і Місяць
4. З’єднай частини народних прикмет. Хмари низько - день буде гарним. Хмари високо - на дощ.
5. Встав пропущені слова.
Тепле повітря ______________________________вгору, а холодне _______________________________ вниз
Діагностична робота з теми «Природа восени»(№1) у 2 класі ________________________________________
Варіант 2
1. Людей, які вивчають погоду називають А) дослідниками Б) синоптиками В) вчителями
2. Рух повітря вздовж земної поверхні – це А) хмара Б) вітер В) сонце
3. Чим вище піднімається Сонце на небосхилі, тим А) тепліше Б) холодніше В) без змін
4. Запиши властивості повітря.
Повітря ________________________________________________________ ________________________________________________________
5. Встав пропущені слова.
При нагріванні повітря ____________________ , а при охолодженні _____________________.