Конспект уроку ЯДС з теми "Яка погода взимку"

Про матеріал
Мета: продовжити формувати поняття «погода»,вчити спостерігати за погодою й аналізувати основні її характеристики,познайомити з комп’ютерними програмами та їх призначенням,дати поняття «обігрівальні прилади,природні й штучні джерела тепла»; -розвивати мовлення, уяву,пам’ять,уміння аналізувати,виділяти головне й встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; -виховувати спостережливість,допитливість,активність.
Перегляд файлу

Урок з курсу «Я досліджую світ» для учнів 2 класу розроблений Колпаковою Ганною Миколаївною

Тема.Яка погода взимку.

Комп’ютерні програми. Обігрівальні прилади. Штучні й природні джерела тепла.

Мета: продовжити формувати поняття «погода»,вчити  спостерігати за погодою й аналізувати  основні її характеристики,познайомити з комп’ютерними програмами та їх призначенням,дати поняття «обігрівальні прилади,природні й штучні джерела тепла»;

-розвивати мовлення, уяву,пам’ять,уміння  аналізувати,виділяти головне  й  встановлювати причиново-наслідкові зв’язки;

-виховувати спостережливість,допитливість,активність..

Обладнання : підручник Гільберг Т.Г.,Тарнавська С.С.,Павич Н.М.,Я досліджую світ,-К.,Генеза,2019,,Робочий зошит до підручника Гільберг Т.Г.,Тарнавська С.С.,Павич Н.М. Я досліджую світ -Харків,ТОВ «Сиция»,-2019,картки для гри «Так-ні»,картки для рефлексії,презентація.

 

Хід уроку

I.Організація класу

II.Актуалізація опорних знань

1)Бесіда

-Який сьогодні день тижня,який день тижня був вчора,буде завтра?

-Яка зараз пора року?

-Назвіть сьогоднішню дату.

-Назвіть всі зимові місяці.

-Які основні ознаки зими ?-Презентація .Слайд 1.

2)Повторення ознак зими  за світлиною і зошитом

III.Оголошення теми і завдань уроку.Мотивація навчальної діяльності.

-Сьогодні ми продовжимо працювати із зимовою темою. Тема нашого уроку-«Яка погода взимку».Але говорити ми будемо не тільки про погоду,але й про комп’ютерні програми, про радіо й телебачення,про давні часи,електричні прилади,будемо переглядати відео й працювати з презентацією.спдіваюся,буде цікаво.Будьте уважні й активні.Починаємо!

IV.Робота з новим матеріалом

1)Розповідь учителя про про перший прогноз погоди  з елементами бесіди.

-Хто з вас слухає радіо?

-Які радіостанції  ви слухаєте?

-Перший прогноз погоди прозвучав на радіо у 1922 році,майже 100 років тому. Якось один із власників американської радіо станції спізнився на   свою передачу через погані погодні умови.І тоді він вирішив заснувати  на своєму радіо нову рубрику- рубрику  прогнозу погоди, у якій кілька разів на добу  розповідалося про погодні умови .

-Як ви думаєте,а які погодні умови завадили цьому чоловіку вчасно дістатися робочого місця?

2) Слухання прогнозу погоди.(Попереджувальне завдання)

-Діти,а для чого необхідний прогноз погоди,наприклад,зараз, взимку?

-Я заздалегідь попросила одну з учениць нашого класу підготувати прогноз  погоди на завтра. Давайте послухаємо.

3)Робота із зошитом . Завдання 1 на с 62

Обведення  малюнків  пристроїв, за допомогою яких можна дізнатися прогноз погоди.

4)Презентація .Слайд 2 .Розповідь учителя про О.Авраменка й Фросю.Пояснення значення виразу «бити байдики»

-Я вже розповідала вам про Олександра Авраменка. Це відомий український мовознавець, викладач, автор підручників й посібників з української мови для дітей і дорослих, ведучий програм на телебаченні й радіо. Він зараз живе і працює в Києві, а закінчував Запорізький Державний університет. Я вже демонструвала вам декілька відео цікавих міні уроків з української мови, які проводяться у рамках програми «Сніданок1+1»,де другою ведучою є дівчинка Фрося. Гаслом цих уроків є : «Дбаємо про те, щоб Україна говорила грамотно! Представляючи Фросю, Олександр Авраменко щоразу називає її телепогодницею, бо вона є ведучою прогнозу погоди.

Сьогодні ми переглянемо торішній лютневий прогноз погоди ,адже нас цікавить  саме зимова погода. Але перед переглядом хочу звернути вашу увагу на вислів, який Фрося там вживатиме. Байдики бити-що це означає ?Байдики  бити :1.Нічого не робити, ледарювати.2.Весело проводити  час.

-Подумайте, що мала на увазі Фрося, яке з цих значень?

5)Перегляд  відео. Якою буде погода  в Україні та світі на вихідних-прогноз погоди від Фросі.

https://www.youtube.com/watch?v=0zSe87MPqJs

-Так що  ж мала на увазі Фрося,що вона пропонує вам6ледарювати або весело провести час??

6.Знайомство з комп’ютерними програмами.

-Для того,щоб підготувати й  продемонструвати це відео необхідно було використати спеціальні програми,які керують діями комп’ютера, тобто дають йому інструкції.Це відбувається, коли за допомогою комп’ютера ви малюєте, дивитеся відео, слухаєте  музику тощо. Таких  програм дуже багато.Давайте познайомимося з деякими з них сьогодні.

А)Презентація. Слайд 3. Утворення відповідності Назва-опис- значок( іконка).

Б)Демонстрація учителем програм на ноутбуці.  Проєкція на екран для учнів. Блокнот.

Спостереження за погодою дня . Учитель набирає текст, учні характеризують погоду наразі.

Основними характеристиками погоди є

температура повітря,

вітер,

стан неба,

опади.

В)Робота із зошитом Завдання 2 на с 62.Первинне закріплення. Самостійне утворення відповідності Назва-опис.Перевірка

Г)Демонстрація учителем програм на ноутбуці. Проєкція на екран для учнів.Paint. Слайд 5.(Робота учня класу ,який відвідує гурток «Комп’ютерний дизайн)

Ґ) Демонстрація учителем програм на ноутбуці. Проєкція на екран для учнів.Калькулятор.

Компетентнісне завдання.Розв’язування задачі. Презентація .Слайд 6.

-У відео прогнозі телепогодниці Фросі ви чули про фестиваль шоколаду у Амстердамі.Ці інструменти виконані з шоколаду.Назвіть їх.Для їх виготовлення потрібна пластикова форма,у яку наливають гарячий шоколад,який потім застигає.Ціна такої форми-59 грн.Уявіть,що ми вирішили закупити так форми для кожного з учнів нашого класу.Яку математичну дію треба застосувати для розв’язання цієї задачі.Складіть математичний вираз,а розв’яжемо його на калькуляторі.

59*25=1475 (грн)

Д)Фізхвилинка.Демонстрація роботи програвача.Виконання пісні «Дударики»

7.Формування понять Обігрівальні прилади.Природні й штучні джерела тепла.

1)Робота із зошитом.Завдання 4 на с 63.Позначення предметів для обігріву приміщення.

2)Проблемна бесіда. Презентація .Слайд 7.

-Чому всі ці приклади  називають електричними?

-А чи завжди людям були доступні електричні прилади? Чому?

(Презентація .Слайд7  .Первісне плем’я.Середньовічний замок.)

-Як у ці часи люди зігрівалися під час холодних днів?

3)Підведення підсумків бесіди.Виконання завдання 3 у зошиті на с 63.

-Вогонь і Сонце-це природні джерела тепла. Штучні джерела тепла- електричні прилади(камін, обігрівач, кондиціонер)

4)Робота з текстом підручника (с.136).Виконання завдання3 на с 63 у зошиті. Закінчення речення. Обігрівальними  називають  прилади,які…

Обігрівальними  називають  прилади, які виробляють і віддають тепло, створюють комфорт і затишок

у домівці.

V.Підведення підсумку уроку.Рефлексія.

А)Гра «так-ні» з використанням індивідуальних карток.

  • Погода є мінливою й  змінюється протягом доби.
  • Основними ознаками зими є листопад і дощ.
  • Програма для малювання називається Paint.
  • Для виконання обчислень використовується програма Блокнот.
  • Електричний прилад можна залишати без нагляду.
  • Якщо під час використання приладу ви відчуваєте запах диму і бачите іскри ,то прилад є зіпсованим.

Б)Оцініть свій настрій  і роботу на уроці за допомогою емотиконів на картках.

 

 

docx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
2199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку