Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Діагностична робота з української мови

Про матеріал
Діагностична робота з української мови з теми: " Прикметники" яка спрямована на перевірку знань і вмінь учнів визначати і ставити питання до слів, що називають ознаку предмета.
Перегляд файлу
  1. варіант

1. Познач рядок, у якому записані ознаки слова вода

А. Тече, хлюпоче, ллється.

Б. Чиста, морська, цілюща.

В. Водяний, водичка, тепла.

2. Запиши назви предметів, які описані

Руда, хитра, хижа - ________________. Жовтий, кислий, корисний - ________________ . Довгий, швидкий, пасажирський - ______________.

3. Зміни подані словосполучення з однини в множину

Старе дерево - ___________________________, червоний олівець - _________________________,  кучерявий клен - __________________________, кислий лимон - _____________________________.

4. Перетвори словосполучення слів за зразком.

Пух тополі – тополиний пух.

Листя клена - _______________________, шишки сосни- ____________________,  кора берези - ____________________.

5. Прочитай вірш. Підкресли прикметники.

А в стерні – волошки, сині, синьозорі,

І такі дрібненькі – слізки росяні.

Назривав їх трошки. Це – волошки? – Зорі!

Ниточки тоненькі – мрії весняні.

6. Спиши речення, змінюючи слова в дужках.

За селом росте (березова) гай. Там живуть ( співочий) птахи.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

7. Добери до назв предметів по три ознаки.

Вітер (          ) - ___________________________________________.

Хліб (          ) - _______________________________________________________ .

Сонечко (         ) - _______________________________________________________.

 

 

 

  1. варіант

1. Познач рядок, у якому записані ознаки слова дерево

А.  Росте, цвіте, родить.

Б.  Деревина, деревце, дерев’яний .

В. Високе, струнке, фруктове.

2. Запиши назви предметів, які описані

Чисте, безхмарне  - ___________. Червоне, корисне, солодке  - _____________ . Білий, пухнастий, мокрий  - ______________.

3. Зміни подані словосполучення з однини в множину

Стара фотографія  - ___________________________, зелений олівець - _________________________,  солодке яблуко - __________________________, ясний день  - __________________________.

4. Перетвори словосполучення слів за зразком.

Пух тополі – тополиний пух.

Парта з дерева  - _______________________, бібліотека в школі - _____________________________,  кора берези - ____________________.

5. Прочитай вірш. Підкресли прикметники.

А в стерні – волошки, сині, синьозорі,

І такі дрібненькі – слізки росяні.

Назривав їх трошки. Це – волошки? – Зорі!

Ниточки тоненькі – мрії весняні.

6. Спиши речення, змінюючи слова в дужках.

Подув  (холодна) вітер. Почалася ( сильний) хуртовина. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

7. Добери до назв предметів по три ознаки.

Весна (          ) - ___________________________________________.

Небо  (          ) - _______________________________________________________ .

Учень (         ) - _______________________________________________________.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Обуховська Валентина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дмитрик Наташа
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня 2019
Переглядів
7440
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку