1. Познач рядок, у якому записані ознаки слова вода
А. Тече, хлюпоче, ллється.
Б. Чиста, морська, цілюща.
В. Водяний, водичка, тепла.
2. Запиши назви предметів, які описані
Руда, хитра, хижа - ________________. Жовтий, кислий, корисний - ________________ . Довгий, швидкий, пасажирський - ______________.
3. Зміни подані словосполучення з однини в множину
Старе дерево - ___________________________, червоний олівець - _________________________, кучерявий клен - __________________________, кислий лимон - _____________________________.
4. Перетвори словосполучення слів за зразком.
Пух тополі – тополиний пух.
Листя клена - _______________________, шишки сосни- ____________________, кора берези - ____________________.
5. Прочитай вірш. Підкресли прикметники.
А в стерні – волошки, сині, синьозорі,
І такі дрібненькі – слізки росяні.
Назривав їх трошки. Це – волошки? – Зорі!
Ниточки тоненькі – мрії весняні.
6. Спиши речення, змінюючи слова в дужках.
За селом росте (березова) гай. Там живуть ( співочий) птахи.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
7. Добери до назв предметів по три ознаки.
Вітер ( ) - ___________________________________________.
Хліб ( ) - _______________________________________________________ .
Сонечко ( ) - _______________________________________________________.
1. Познач рядок, у якому записані ознаки слова дерево
А. Росте, цвіте, родить.
Б. Деревина, деревце, дерев’яний .
В. Високе, струнке, фруктове.
2. Запиши назви предметів, які описані
Чисте, безхмарне - ___________. Червоне, корисне, солодке - _____________ . Білий, пухнастий, мокрий - ______________.
3. Зміни подані словосполучення з однини в множину
Стара фотографія - ___________________________, зелений олівець - _________________________, солодке яблуко - __________________________, ясний день - __________________________.
4. Перетвори словосполучення слів за зразком.
Пух тополі – тополиний пух.
Парта з дерева - _______________________, бібліотека в школі - _____________________________, кора берези - ____________________.
5. Прочитай вірш. Підкресли прикметники.
А в стерні – волошки, сині, синьозорі,
І такі дрібненькі – слізки росяні.
Назривав їх трошки. Це – волошки? – Зорі!
Ниточки тоненькі – мрії весняні.
6. Спиши речення, змінюючи слова в дужках.
Подув (холодна) вітер. Почалася ( сильний) хуртовина. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
7. Добери до назв предметів по три ознаки.
Весна ( ) - ___________________________________________.
Небо ( ) - _______________________________________________________ .
Учень ( ) - _______________________________________________________.