Діагностична робота з ЯДС "Людина і світ", 2 клас

Про матеріал
До Типової освітньої програми Савченко О.Я., за підручником І. Грущинська, З. Хитра
Перегляд файлу

Діагностична робота 4. Тема «Людина і світ» 

Я досліджую світ,  2 клас

 

І П___________________________________ Дата _____________________

1 варіант

1. Познач правильну кінцівку твердження:

    До інших народів, їхніх традицій та звичаїв ми маємо  ставитися

а)  толерантно

б)  шанобливо

в)  байдуже

2. З’єднай стрілками фотографію і досягнення славнозвісної української людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Запиши 4-5 назв країн світу, про які ви дізналися на уроках

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Познач основні сторони горизонту.

 

 

 

 

5.  Познач правильну кінцівку речення:

Григорій Сковорода — це

а) філософ (мислитель)

б) гетьман України

в) художник

6. З’ясуй, яка з двох карт належить Україні, зафарбуй її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. З’єднай стрілками казку і країну

Мауглі                                            Швеція

Білосніжка                                     Індія

Карлсон                                         Україна

Ріпка                                              Німеччина

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота 4. Тема «Людина і світ» 

Я досліджую світ,  2 клас

 

І П___________________________________ Дата _____________________

2 варіант

1. Познач правильну кінцівку твердження:

    Виявлення терпимості до думок, поглядів, традицій інших людей — це

а)  толерантність

б)  взаєморозуміння

в)  повага

2. З’єднай стрілками фотографію і досягнення славнозвісної української людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Запиши 4-5 назв країн світу, про які ви дізналися на уроках

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Познач  на якому з малюнків зображено компас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  Познач правильну кінцівку речення:

Ігор Сікорський  — це

а) винахідник першого гелікоптеру

б) гетьман України

в) художник

6. З’ясуй, яка з двох карт належить Україні, зафарбуй її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. З’єднай стрілками казку і країну

Кіт у чоботях                                Італія

Цибуліно                                       Франція

Карлсон                                         Україна

Рукавичка                                      Швеція

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kudryavtseva Nataliya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
7641
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку