Діагностична робота за розділом «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100».

Про матеріал
Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за темою «Додавання і віднімання чисел у межах 100»; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

 Діагностична робота № 4

за розділом «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100».

Прізвище, ім’я__________________________  Дата_______________

 

  1. Чому дорівнює значення виразу 62 – (17 + 16)?

А     28

Б     29

     В     30

  1. Обчисли значення виразу трьома способами.

 

5

6

-

8

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/

\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

6

-

(8)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

6

-

8

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. У якому рядку зображено прямий кут?

А    53700578

Б     53700578

В     53700578

 

  1. У якому рядку зображено круг?

А    img_35

Б     2

В     img_35

  1. Обери правильну відповідь до задачі.

 У першому автобусі 56 пасажирів, у другому – на 24 пасажири менше.

Скільки пасажирів у другому автобусі?

                  А  42       Б  32       В  80

  1. Побудуй прямокутник АВСК зі сторонами 7 см і 3 см.

Картинки по запросу "лист в клеточку скачать"

  1. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 5 см?

                 А     10 см

       Б     15см

       В     20 см

 

  1. Розв’яжи задачу.

Фермер продав 38 кроленят і 26 дорослих кролів, після чого у нього залишилось ще 36 кролів. Скільки кролів було у фермера спочатку?

         Продав – 38 і 26

Залишилось – 36

Спочатку - ?

1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Завдання для мене були:                                                   Мій настрій 

 

Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Оцінювання:

           ++ Має значні успіхи;

+   демонструє помітний прогрес;

V  досягає результату з допомогою вчителя;

!   ще потребує уваги і допомоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Лазарєва Наталя Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Осєннікова Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Осєннікова Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Колдоба Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Пиріг Олена
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додав(-ла)
деде яніна
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
8 лютого 2020
Переглядів
12171
Оцінка розробки
4.8 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку