Підсумкова діагностична робота
з української мови та читання
ПІБ______________________________________
1. Прочитай загадку, відгадай її і запиши слово – відгадку, зроби звуковий аналіз слова-відгадки.
Взимку спить, влітку бринить,
Понад садом літає, солодку росу збирає.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Познач рядок слів, у якому звуків більше, ніж букв. Дужками знизу поділи на склади слова цього рядка та постав наголос:
а) Зоя, Юра, гріє, Київ, кущ;
б) Нюра, земля, синє, свято, бджола;
в) учень, село, Люда, дзьоб, вишня.
3. Познач речення зі звертанням:
а) Коли спиш і ти, і братик, сходить сонце-циферблатик.
б) Прийди, весно, прийди!
в) Котиться Колобок, а на зустріч йому Вовк.
4. Запиши назви річок України в алфавітному порядку: Тиса, Ятрань, Бистриця, Орель, Десна, Прут, Дніпро, Сула.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Утвори рядок слів за зразком.
Зразок: риба – рибний, рибалити.
Гра -___________________________________________________________________ Ліс -___________________________________________________________________
6. Прочитай. Впиши, де потрібно, знак м'якшення: кінец__, гнуч__кий, калинон__ка, білен__кий, буквар__, олівец__, куроч__ка, вол__овий, поштар__.
7. Допиши таке слово, щоб запис став реченням.
Пташки в’ють (що?) _____________________________________________________.
Свою родину треба (що робити?)__________________________________________.
8. Упиши подані слова під назвами відповідних частин мови.
Іменник |
Прикметник |
Дієслово |
Числівник |
Службові слова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пекти, один, дев’ять, під, знаю, з, мороз, теплий, печиво, синій. |
9. Визнач правильне твердження «Діалог – це …»:
а) розмова однієї людини;
б) розмова між двома або кількома особами.
10. Напиши, які прислів'я ти знаєш про Батьківщину (2 прислів'я).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Який твір тобі запам’ятався найбільше? Чому?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкова діагностична робота
з математики
ПІБ______________________________________
1. З ряду чисел 58, 37, 42, 55, 29 вибери два числа, сума яких дорівнює 87:
а) 42 і 55 б) 58 і 29 в) 42 і 37
2. Незнайко написав лист з 9 слів і зробив у кожному слові по 2 помилки. Скільки помилок у листі?
а) 6 б) 18 в) 20
3. 28 більше за 4 у:
а) 32 рази б) 24 рази в) 7 разів
4. Порівняй вирази та впиши у кружечок потрібний знак:
2×7 30+5 4×8 24:4
64-17 2-8+27
35+48 42-(12-8)
6. Встав пропущене число:
3× =27 30: =6
7. Накресли прямокутник зі сторонами 5 см і 2 см. Знайди його периметр. Подай величину в дециметрах і сантиметрах.
9. Розв'яжи задачу.
У магазині було 22 пари черевиків. Першого дня продали 4 пари черевиків, а другого – стільки ж. Скільки пар черевиків залишилось в магазині?
Підсумкова діагностична робота
з курсу «Я досліджую світ»
ПІБ______________________________________
1. Підкресли предмети які допомагають дбати тобі про чистоту.
Зубна щітка, телефон, рушник, олівець, гребінець, мило, книга, іграшка, шампунь.
2.Як називається наша держава:
А)Київ;
Б)Україна;
В)Запоріжжя.
3.Найхолодніший місяць осені:
А)Вересень;
Б)Жовтень;
В)Листопад.
4. Що належить до живої природи?
А) Дерево, річка;
Б) Гора, квітка;
В) Заєць, жаба.
5. Люди якої професії досліджують міграцію птахів:
а) синоптики;
б) архіологи;
в) орнітологи.
6. Де живуть слони, жирафи і гепарди?
а) в пустелі;
б) у джунглях;
в) в савані.
7. Познач правильні твердження:
1)Треба мити руки після прогулянки;
2)Не можна користуватися телефоном під час уроку;
3)Аби були здорові зуби треба їсти багато солодощів;
4) Без повітря, води і сонця не можуть жити ні рослини, ні тварини, ні люди;
5) Коза – це дика тварина;
6)Прапор, герб і гімн – це державні символи України.
8. Заповни таблицю. Скористайся допомогою і доповни своє.
Вчасно лягати спати, переїдати, пізно лягати спати, щодня гуляти на свіжому повітрі, починати день із зарядки, довго сидіти за комп'ютером, дбати про чистоту свого тіла, їсти здорову їжу (і допиши свої варіанти).
Корисні звички |
Шкідливі звички |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота
з мистецтва
за програмою 2 класу НУШ
ПІБ______________________________________
2. Що таке орнамент? Назви види орнаментів. Які предмети можна оздобити кожним із них?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Запиши слова які мають відношення до образотворчого мистецтва.
Образотворче мистецтво |
____________________________ ____________________________ ____________________________ |
Декорація, натюрморт, оркестр, портрет, орнамент, концерт, тембр, темп, пейзаж, вертеп, ілюстрація, регістр.
4. Намалюй весняну композицію «Котики вербові» за допомогою акварельних фарб, трубочки для коктейлів, відбитків пензлика та твоїх пальчиків.
Підсумкова контрольна робота
з предмету «Дизайн і технології»
за програмою 2 класу НУШ
ПІБ______________________________________
1. Зроби 2-3 закладки для підручника.