Діагностика знань з теми «ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ.
ПІБ ________________________________________ 6 клас
Варіант І
Рівень І. (1 завдання – 1бал)
1.Назвіть різні приклади наукових спостережень за природними тілами, які сприяли створенню корисних винаходів:
2.Пронумеруйте етапи дослідження у порядку проведення.
Виконати дослідження згідно з планом
Визначити мету дослідження Сформулювати гіпотезу
3. Позначте де насіння проросте, а де – ні?
Рівень ІІ. (1 завдання – 2,5 бала)
4. Познач правильні та неправильні твердження.
А) Наукові методи використовують, щоб відшукати пояснення якогось явища. Б) Поєднання наук допомагає якнайповніше отримувати інформацію про складники природи.
В) Природничі науки не пов’язані між собою, оскільки кожна досліджує свою галузь.
Г) Для розв’язання проблеми можна використовувати кілька способів рішення. Д) Спосіб розв’язання проблем, який передбачає проведення дослідження, називається спостереження.
Е) Відкриття – встановлення невідомих, але раніше вже існуючих явищ, тіл, речовин тощо.
5. Запишіть сучасні винаходи, які полегшують життя людини та винаходи минулих часів, які вже втратили свою актуальність і зараз не використовуються.
Рівень ІІІ. (1 завдання – 4 бали)
6. Запишіть, як вивчають різні науки тіла, які зображені на малюнку:
Дякую за виконані завдання. Ти молодець! Оцінка_________________