Діагностувальна робота . Тема «Дієслово», 3 клас_______________________
І варіант
а) назву предмета;
б) ознаку предмета;
в) дію предмета.
2. Слова якого ряду є дієсловами?
а) веселі, багатий, велике;
б) співають, горять, падало;
в) візок, дощик, квиток.
3. Дієслова змінюються …
а) за часами і числами;
б) за часами;
в) за числами.
4. Знайди рядок, у якому правильно записані дієслова на –ться, -шся:
а) сміються, дивисся, грається;
б) одягаєшся, цікавиться, трудиться;
в) вітаєсся, знайомиця, навчаєця.
5. Запиши форми дієслів за зразком.
Зразок. Читати - читає – читав – читатиме.
Любити – ___________________________________________________
Мріяти - ____________________________________________________
6. Підкресли дієслова, визнач їх час.
Прийшла тепла весна. Засвітило ясне сонечко. Зацвіли підсніжники. Заспівали веселі пташки.
7. Запиши дієслова в таблицю
Минув, прилетить, їсть, прокинувся, шепоче, відкрила, прийшов, побачить, запише, сміявся, прибіжить, плаче, покупається, читає, світить. |
Минулий час |
Теперішній час |
Майбутній час |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. З поданих дієслів добери антоніми.
Купувати -______________, сміятися- _______________,зайти -________________
9. Уяви, що ти даєш пораду щодо безпеки на вулиці своєму другу в месенджері. Напиши sms, використовуючи текст (розкриваючи дужки).
(Не)біжіть під час переходу вулиці! Ви можете (не)помітити машину. А водій (не)встигне загальмувати. (Не)кричіть на вулицях. (Не)відволікайте увагу водіїв!
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота. Тема «Дієслово», 3 клас________________________
ІІ варіант
а) назву предмета;
б) дію предмета;
в) ознаку предмета.
2. Слова якого ряду є дієсловами?
а) співали, летіла, горить;
б) опале, зимовий, річковий;
в) зимування, гіркота, потік.
3. Дієслова відповідають на питання
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робити? що зробити?.
4. Знайди рядок, у якому правильно записані дієслова на –ться, -шся:
а) вітаєсся, знайомиця, навчаєця;
б) сміються, дивисся, грається;
в) одягаєшся, цікавиться, трудиться.
5. Запиши форми дієслів за зразком.
Зразок. Читати - читає – читав – читатиме.
Думати - ____________________________________________________________
Знати - ______________________________________________________________
6. Підкресли дієслова, визнач їх час
Засвітить ясне сонце. Дихне теплий вітерець. Зацвітуть проліски. Задзвенить спів пташок.
7. Запиши дієслова в таблицю
Минув, прилетить, їсть, прокинувся, шепоче, відкрила, прийшов, побачить, запише, сміявся, прибіжить, плаче, покупається, читає, світить. |
Минулий час |
Теперішній час |
Майбутній час |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. До поданих дієслів добери синоніми
Сердитися- _____________, йти -_________________,говорити -________________.
9. Уяви, що ти даєш пораду щодо безпеки у лісі своєму другу в месенджері. Напиши sms, використовуючи текст (розкриваючи дужки).
(Не)ламайте дерев, (не)робіть надрізів на стовбурах. (Не)розводьте в лісі вогнище. (Не)знищуйте зелених насаджень. (Не)розорюйте пташиних гнізд.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________