Діагностувальна контрольна робота. Тема. Перші середньовічні держави. І варіант

Про матеріал
Діагностувальна контрольна робота з Всесвіньої історії для 7 класу на тему: "Перші середньовічні держави". І варіант
Перегляд файлу

Дата ____________ Клас _______ Прізвище, ім’я _______________________________

Діагностувальна контрольна робота. Тема. Перші середньовічні держави

І варіант

І. Орієнтується в історичному часі й просторі

1. Першим королем франків став… (1 б.)

А. Аттіла;  Б. Хільперик;  В. Хлодвіг.

2. Коли франки зупинили арабів? (1 б.)

А. 732 р.;  Б. 630 р.;  В. 485 р..

3. Арабські кочівники-скотарі – (1 б.)

А. мусульмани;  Б. бедуїни;  В. номади.

4. Хто з діячів у Візантійській імперії провів кодифікацію правових норм? (1 б.)

а) Константин I; б) Василій І; в) Юстиніан І; г) Алексій І.

5. Назвіть історичного діяча Франкського королівства, який отримав титул

імператора: (1 б.) 

а) Хлодвіг; б) Карл Мартел; в) Піпін Короткий; г) Карл Великий.

6. Оберіть зайве: (1б.)      а) остготи; б) вестготи; в) склавини; г) англи.

7. Перерахуйте досягнення арабської культури. (3 б.)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Встановіть хронологічну послідовність, вказавши дати. (3 б.)

А. Верденський договір;

Б. створення «Салічної правди»;

В. битва на Каталаунських полях;

Г. утворення «варварських королівств».              ________________________

__________________________________

ІІ. Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту (6 б.)

9. Розподіліть речення про Франкську та Візантійську імперії, вписуючи відповідні літери в таблицю.

Франкська імперія

Візантійська імперія

 

 

 А. Держава утворилася після поділу Римської імперії на Західну і Східну. Б. Держава утворилася внаслідок переселення германських племен. В. Певний період державою правили мажордоми («старші в домі»). Г. Першість належала імператорові, якого звали василевсом («царем»). Ґ. Для захисту окраїн імператор створив марки – укріплені графства. Д. На початку VIII ст. імперію ослабив рух іконоборців. Е. За службу воїнам надавали тимчасові бенефіції – ділянки землі. Є. Правління династії Комнінів збіглося з початком поліцентричності Русі. Ж. Сусідні араби та слов’яни постійно порушували кордони імперії. З. Щоосені імператор збирав раду світських і духовних осіб. И. Імператор насильно хрестив підкорені народи, охороняв права церкви. І. Рішення імператора фіксували в грамотах – капітуляріях. Ї. Імперія перестала існувати внаслідок Верденського розподілу. Й. У 1453 р. османи захопили столицю імперії, і вона припинила існування.

10. Впізнай особу:«Вправний воїн, велику увагу наділяв розвитку освіти та мистецтва, розширював свої кордони, 50 років провів у походах і битвах. Прожив 71 рік»   (2 б.)

 

11. Поясніть поняття: (4 б.)василевс______________________________________

__________________________________________________________________________

 

«Каролінгське Відродження» ________________________________________________

 

 

 

ІІІ. Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію

12. Окремі учені-історики вважають, що араби були посередниками між Заходом і Сходом, а також між Античністю і Середньовіччям. Чи погоджуєтеся ви з ними? Відповідь обґрунтуйте. (8 б.)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

13. Чому спроби Юстиніана І відновити Римську імперію були приречені на невдачу? (4 б.)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Карта самооцінювання

Я добре попрацював/ попрацювала

Я потребував/потребувала допомоги

Мені було важко

 

 

 

 

 

І

ІІ

ІІІ

Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 листопада
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку