Діагностувальна робота №1 для учнів 7 класу НУШ
з теми: "Вступ. Картографічне зображення Землі"
Два варіанти. Рівневі завдання, що дають можливість учням проявити, показати свої набуті за вивчену тему навички, вміння користуватися географічною картою, визначати географічні координати, складати план місцевості за описом.
Діагностувальна робота №1
для 7 класу НУШ
за чинною модельною навчальною програмою «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)
I Варіант
I рівень
1. Географічну довготу точки визначають за:
а) паралелями; б) меридіанами.
2. Географічну широту можна виміряти до ...
а)90° 6)180° в)360°
3 Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини:
а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим.
4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.:
а) Північний полюс; б) Південний полюс.
5. Напрям "північ-південь" показує...
а) паралель б) меридіан.
6. Північний схід, південний захід – це :
а) проміжні сторони горизонту б )основні сторони горизонту
II рівень
Дайте визначення понять:
III рівень
Київ , Бразиліа, Париж;
1:83 000 000; 1:5 000; 1:20 000
IV рівень
Складіть план місцевості за описом (масштаб в 1см – 100м).
Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля яру, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до озера, берег якого був заболочений. Після відпочинку вони вирушили на південь до дерев’яного вітряка, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на стежку, що вела до школи.
II Варіант
I рівень
1. Географічну широту точки визначають за:
а) паралелями; б) меридіанами.
2. Географічну довготу можна виміряти до ...
а)90° 6)180° в)360°
3 Вкажіть, яким кольором позначають на карті гори:
а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим.
4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пн. ш.:
а) Північний полюс; б) Південний полюс.
5. Напрям "захід-схід" показує...
а) паралель б) меридіан.
6. Північ, південь – це :
а) проміжні сторони горизонту б )основні сторони горизонту
II рівень
Дайте визначення понять:
III рівень
Мехіко , Сідней, Каїр;
в 1см – 50 м. в 1см – 25 км. в 1см – 200 м.
IV рівень
Складіть план місцевості за описом ( масштаб в 1см – 100м).
Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля поодинокого дуба, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до берега озера, що поросло очеретом. Після відпочинку вони вирушили на південь до млина, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на покращену грунтову дорогу, що вела до школи.