Діагностувальна робота №1 "Вступ. Картографічне зображення Землі"

Про матеріал

Діагностувальна робота №1 для учнів 7 класу НУШ

з теми: "Вступ. Картографічне зображення Землі"

Два варіанти. Рівневі завдання, що дають можливість учням проявити, показати свої набуті за вивчену тему навички, вміння користуватися географічною картою, визначати географічні координати, складати план місцевості за описом.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота №1

для 7 класу НУШ

за чинною модельною навчальною програмою «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)

 

 I Варіант

I рівень

1. Географічну довготу точки визначають за:

а) паралелями;      б) меридіанами.

 

2. Географічну широту можна виміряти до ...

а)90° 6)180° в)360° 

 

3  Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини:

а) синім;       б) зеленим;    в) жовтим;    г) коричневим.

 

4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.:

а) Північний полюс;    б) Південний полюс.

 

5. Напрям "північ-південь" показує...

а) паралель         б) меридіан.

 

6. Північний схід, південний захід – це :

а) проміжні сторони горизонту  б )основні сторони горизонту

 

 

II рівень

Дайте визначення понять:

  1. Паралелі – це…
  2. Азимут – це…
  3. Географічна карта – це

 

 

III рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

         Київ , Бразиліа, Париж;

  1. Переведіть числовий масштаб в іменований:

1:83 000 000;   1:5 000;   1:20 000

 

 

 

IV рівень

Складіть план місцевості за описом (масштаб в 1см – 100м).

Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля яру, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до озера, берег якого був заболочений. Після відпочинку вони вирушили на південь до дерев’яного вітряка, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на стежку, що вела до школи.

 

II Варіант

I рівень

 

1. Географічну широту точки визначають за:

а) паралелями;      б) меридіанами.

 

2. Географічну довготу можна виміряти до ...

а)90° 6)180° в)360° 

 

3  Вкажіть, яким кольором позначають на карті гори:

а) синім;       б) зеленим;    в) жовтим;    г) коричневим.

 

4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пн. ш.:

а) Північний полюс;    б) Південний полюс.

 

5. Напрям "захід-схід" показує...

а) паралель         б) меридіан.

 

6. Північ, південь – це :

а) проміжні сторони горизонту  б )основні сторони горизонту

 

 

II рівень

Дайте визначення понять:

  1. Меридіани – це…
  2. Масштаб – це…
  3. План місцевості – це

 

 

III рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

         Мехіко , Сідней, Каїр;

  1. Переведіть іменований масштаб в числовий:

в 1см – 50 м.        в 1см – 25 км.        в 1см – 200 м.

 

 

 

IV рівень

Складіть план місцевості за описом ( масштаб в 1см – 100м).

Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля поодинокого дуба, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до берега озера, що поросло очеретом. Після відпочинку вони вирушили на південь до млина, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на покращену грунтову дорогу, що вела до школи.

docx
Пов’язані теми
Географія, Контрольні роботи
Інкл
Додано
4 жовтня
Переглядів
2810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку