Діагностувальна робота №1 "Добробут і вміння вчитися". 5 клас НУШ

Про матеріал
Даний матеріал містить завдання для перевірки результатів навчання з предмету "Здоров'я, безпека та добробут" в 5 класі НУШ, що здійснюється письмово у формі діагностувальної роботи наприкінці вивчення теми. Завдання складено у 2 варіантах відповідно до змісту модельної навчальної програми: «Здоров'я, безпека та добробут 5-6 клас (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори: Шиян О., Волощенко О. та інші).
Перегляд файлу

            Діагностувальна робота з теми «Добробут та вміння вчитися»            5 клас

Варіант 1

Завдання №1.  Вибери з «хмари слів» риси характеру, які виявляють сильні сторони людини, та випиши їх.                                                                                                                                             (2 бали)

 

Завдання №2.  Познач «+» правила, які допоможуть тобі успішно виконати домашні завдання , а «-», ті, що перешкоджатимуть це робити.                                                                                                 (2 бали)

  1. Домашні завдання виконуй після відпочинку, краще на свіжому повітрі.
  2. Записуй домашні завдання в щоденник.
  3. Щоб зосередитися, виконуй домашні завдання в окремій кімнаті.
  4. Домашні завдання виконуй одразу після обіду.
  5. Починай роботу з найлегшого предмета.
  6. Відпочивай після виконання важких завдань або якщо відчув/ відчула втому.
  7. Щоб перепочити під час виконання домашніх завдань, виконуй якусь роботу вдома, активно порухайся.
  8. Щоб вивчити новий матеріал, прочитай його кілька разів, перекажи і дай відповіді на запитання в підручнику.
  9. Усні завдання виконуй, зручно влаштувавшись на ліжку або дивані.

 

Завдання №3.  Допиши речення за зразком:

Гра у футбол розвиває спритність, уміння працювати в команді, думати й оперативно приймати рішення, планувати й прораховувати кроки.

Плавання розвиває______________________________________________________________________

Фотографування розвиває________________________________________________________________

Співи розвивають_______________________________________________________________________

                                                                                                                                                    (2 бали)

 

Завдання №4.  Ірина приготувала новорічний подарунок для своєї родини — рамку з фотографією спільного літнього відпочинку.  Щоб роздрукувати світлину, дівчинці довелося пройти кілька кварталів. Пригадай, яких правил дорожнього руху мала дотримуватись Іринка. Визнач правильні твердження (так чи ні).

1. Переходити проїжджу частину дороги можна підземним чи надземним переходами або пішохідним переходом тільки на зелене світло світлофора.                                                                                            

2. Перед тим, як переходити дорогу, треба спочатку подивитися направо, а потім — наліво.                                                                                                 

3. Коли переходиш дорогу, можна розмовляти по мобільному телефону.

4. Не можна переїжджати дорогу на велосипеді, самокаті та інших засобах. Треба встати з транспортного засобу та йти, везучи його поряд.                                                                             (2 бали)

 

Завдання №5.  Передсвяткові клопоти захопили родину. Коли бабуся з Артемом уже допікали святковий пиріг, а Іринка з дідусем закінчували вбирати ялинку, дідусь побачив на столі бенгальські вогні. “Це може бути небезпечно!” — серйозним голосом

сказав він. Артем увімкнув телевізор, щоб дивитися новорічну програму. Але натрапив на обговорення питання, що робити, якщо вдома почалася пожежа. А що

ти знаєш про це? Напиши.                                                                                               (2 бали)

 

Завдання №7.  Розглянь малюнок і знайди 7 загроз безпеці домівки. Випиши їх.

Які проблеми можна усунути самостійно? Як саме? А з чим зможуть упоратися тільки фахівці?

Що ти робиш для добробуту своєї оселі та рідних напередодні Новорічних свят?

Запиши.                                                                                                                                               (2 бали)

 

 

Самооцінювання

 

Завдання.   Познач «+» життєві навички, сприятливі для власного добробуту, які ти вже маєш, а «-» - ті, які в тебе ще не сформовані. Випиши навички, які ти прагнеш набути.                    

  1. Уміння чітко висловлювати свою думку.
  2. Уміння слухати та говорити.
  3. Уміння мирно розв’язувати конфлікти.
  4. Уміння відстоювати свою позицію.
  5.  Уміння відмовлятися від небезпечних пропозицій.
  6. Уміння аналізувати проблеми та ухвалювати зважені рішення.
  7. Уміння працювати в команді, займатися спільною діяльністю.
  8. Уміння передбачати наслідки своїх дій.
  9. Уміння навчатися.
  10. Уміння переживати невдачі.
  11. Уміння концентрувати увагу.
  12. Уміння зважати на почуття і потреби інших людей.
  13. Уміння критично і творчо мислити.

 

 

  Діагностувальна робота з теми «Добробут та вміння вчитися»            5 клас

Варіант 2

 

Завдання №1.  Вибери з «хмари слів» риси характеру, які виявляють  слабкі сторони людини, та впиши їх.                                                                                                                                               (2 бали)

                                                                                                                                                   Завдання №2.  Познач «+» правила, які допоможуть тобі успішно виконати домашні завдання , а «-», ті, що перешкоджатимуть це робити.                                                                                                 (2 бали)

  1. Домашні завдання виконуй з увімкненим телевізором.
  2. На робочому столі має бути все необхідне.
  3. Плануй послідовність виконання домашніх завдань.
  4. Починай роботу з найважчого предмета.
  5. Робоче місце має бути добре та правильно освітлене.
  6. Відчувши втому під час виконання домашніх завдань, переглянь кілька телепередач або пограй на комп’ютері.
  7. Щоб вивчити новий матеріал, прочитай його один раз.
  8. Письмові та усні домашні завдання виконуй за робочим столом.
  9. Виконуй домашні завдання не зважаючи на втому.

 

Завдання №3.  Допиши речення за зразком:

Гра у футбол розвиває спритність, уміння працювати в команді, думати й оперативно приймати рішення, планувати й прораховувати кроки.

Вишивання розвиває_____________________________________________________________________

Гра у волейбол _________________________________________________________________________

Колекціонування розвиває________________________________________________________________                                                                                                                                                                                                                        (2 бали)

 

Завдання №4.  Ірина приготувала новорічний подарунок для своєї родини — рамку з фотографією спільного літнього відпочинку.  Щоб роздрукувати світлину, дівчинці довелося пройти кілька кварталів. Пригадай, яких правил дорожнього руху мала дотримуватись Іринка. Визнач правильні твердження (так чи ні).

1. Переходити проїжджу частину дороги можна підземним чи надземним переходами або пішохідним переходом тільки на зелене світло світлофора.                                                                                            

2. Перед тим, як переходити дорогу, треба спочатку подивитися направо, а потім — наліво.                                                                                                 

3. Коли переходиш дорогу, можна розмовляти по мобільному телефону.

4. Не можна переїжджати дорогу на велосипеді, самокаті та інших засобах. Треба встати з транспортного засобу та йти, везучи його поряд.                                                                             (2 бали)

 

Завдання №5.  Передсвяткові клопоти захопили родину. Коли бабуся з Артемом уже допікали святковий пиріг, а Іринка з дідусем закінчували вбирати ялинку, дідусь побачив на столі бенгальські вогні. “Це може бути небезпечно!” — серйозним голосом

сказав він. Артем увімкнув телевізор, щоб дивитися новорічну програму. Але натрапив на обговорення питання, що робити, якщо вдома почалася пожежа. А що

ти знаєш про це? Напиши.                                                                                                           (2 бали)

 

Завдання №6.  Розглянь малюнок і знайди 7 загроз безпеці домівки. Випиши їх.

Які проблеми можна усунути самостійно? Як саме? А з чим зможуть упоратися тільки фахівці?

Що ти робиш для добробуту своєї оселі та рідних напередодні Новорічних свят?

Запиши.                                                                                                                                               (2 бали)

 

Самооцінювання

 

Завдання.   Познач «+» життєві навички, сприятливі для власного добробуту, які ти вже маєш, а «-» - ті, які в тебе ще не сформовані. Випиши навички, які ти прагнеш набути.                    

  1. Уміння чітко висловлювати свою думку.
  2. Уміння слухати та говорити.
  3. Уміння мирно розв’язувати конфлікти.
  4. Уміння відстоювати свою позицію.
  5.  Уміння відмовлятися від небезпечних пропозицій.
  6. Уміння аналізувати проблеми та ухвалювати зважені рішення.
  7. Уміння працювати в команді, займатися спільною діяльністю.
  8. Уміння передбачати наслідки своїх дій.
  9. Уміння навчатися.
  10. Уміння переживати невдачі.
  11. Уміння концентрувати увагу.
  12. Уміння зважати на почуття і потреби інших людей.
  13. Уміння критично і творчо мислити.

 

docx
Додано
17 лютого
Переглядів
944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку