Діагностувальна робота 3 клас НУШ "ТЕКСТ"

Про матеріал
Мета діагностувальної роботи - перевірити рівень сформованості знань по темі "Текст", вміння розрізняти типи і стилі текстів, добирати заголовок, визначати тему і головну думку тексту. Робота відповідає підручнику Галини Сапун "Українська мова і читання" ( Типова освітня програма під керівництвом Р.Б. Шияна)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями

Текст

1. Текст – це…

а)  словосполучення ;

б) група речень, які розміщені в певній послідовності та мають спільний зміст;

в) абзаци.

 

2. Які ти знаєш типи текстів?

а) казка, легенда, скоромовка;

б) оповідання, вірш, байка;

в) розповідь, опис, міркування, есе

 

3. Складовими частинами тексту-міркування  є…

а) твердження, доказ, висновок;

б) вступ, основна частина, висновок;

в) зачин, основна частина, кінцівка

 

4. Визнач  тип тексту

         Я  люблю море!  Тихе, ніжне,  тепле  й ласкаве.  Ви помічали, що море дуже мінливе? 

           Я вранці прямую на берег.  Люблю роздивлятися морських  мешканців. Ось прозора медуза.  А  онде  поспішає крабик.

           А ще я мрію опуститися на морське дно  і побачити його жителів.

а) текс-опис;

б) текст-розповідь;

в) есе.

 

5. Визнач основну думку тексту.

             Українська мова вважається наймилозвучнішою у світі. Вона дивує багатством слів. Цією мовою були написані неперевершені твори Тараса Шевченка, Івана  Франка, Лесі Українки. Українське слово живе в народних піснях і казках, чарує своєю  поетичністю. Українська мова могутня і щира. Вона наповнює наші серця  духовністю і любов’ю до Батьківщини!

 а) автор закликає вивчати рідну мову;

б) автор прославляє красу і могутність української мови;

в) автор переконує читати твори  українських поетів.

 

6. Добери заголовок до  тексту.

       Весна… Дерева ще майже  всі голі, трави мало.  І  раптом  метелик. Та  ще який! Сяде він, розправить крильця, і ніби подивляться на тебе чотири  ока, які яскраво переливаються.

Називають його павичеве око. Напевне тому, що плями ці схожі на ті, які бувають на хвостах у птахів павичів.

а)  Перші метелики;

б)  Весна ;

в)  Хвіст павича.

 

7. Встанови відповідність текстів до  стилю

   C:\Users\Администратор\Desktop\укр мова 24 травня\Слайд8.JPGа)  науково-популярний     

б) офіційно-діловий

в)  художній

8. Розділи текст на речення, постав відповідні розділові знаки. Підбери заголовок. Спиши, уставляючи пропущені  букви та розкриваючи дужки.

                                           

       Край лісу зел..ніє калина незабаром (на)гілочках куща з..являться білі  букетики це ніжний цвіт а чи бачили ви калинові л..сточки  їх ніби майстер (на)малював

       калина – чудова рослина люблять  її (в)Україні це  наш народний символ і краса.

   

9.  Прочитай твердження. Допиши текст-міркування

      (3-4 речення)

         Хліб – це святиня. Його потрібно берегти.

                                          

Новини України: Кілька фактів про українські традиції, які пов`язані з  різдвяним хлібом

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Шокот Людмила Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буйноза Олена Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Свідзінська Анжела Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Нетецька Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Чередник Наталья
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
24 травня 2022
Переглядів
18385
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку