Діагностувальна робота у 3 класі
Слово. Будова слова.
1.Як називаються слова, близькі за значенням?
а)багатозначні слова;
б)синоніми;
в)антоніми.
2.До поданого слова добери антоніми.» Друг»
а)дружба;
б)ворог;
в) товариш.
3.Корінь – це …
а)змінна частина слова, яка служить для утворення нових слів;
б)частина слова без закінчення;
в)спільна частина споріднених слів.
4.Познач рядок, в усіх словах якого є префікси.
а)розмова, безкоштовний, загадка;
б)безпомилковий, загін, розуміти;
в)безсоння, завтрашній, роздуми.
5.Підкресли »зайве» слово .
Пташка, пушок, пташеня, птах .
6. Визнач у словах закінчення та виділи корінь.
Малюнок, розмальований, мальовничий, змальоване, маляр.
7. За допомогою суфіксів утвори спільнокореневі слова від поданих.
Заєць - …
Пшениця - …
8.Познач рядок зі словами, будова яких відповідає схемі ¬ ͡ ˄□ .
а) записники; приказка; посадка;
б) пожежник; зимовий; літній;
в) лікар; донечка; досада.