Діагностувальна робота №3 «Найпростіші геометричні фігури на площині»

Про матеріал
Діагностувальна робота №3 «Найпростіші геометричні фігури на площині». Складено до підручника «Математика» ( підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. автор Джон Ендрю Біос 2022 р.) Відповідає модельній навчальній програмі «Математика. 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Василишин М. С., Миляник А.І., Працьовитий М. В., Простакова Ю.С., Школьний О.В.)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3 «Найпростіші геометричні фігури на площині» В-1

Дата: ___________       Прізвище, ім’я: ___________________________________


1) Градусна міра кута 82°. Який це кут?

    Градусна міра кута 180°. Який це кут?

    Градусна міра кута 90°. Який це кут?

 

 

А) Гострий

Б) Прямий

В) Розгорнутий

Г) Тупий

д) Повний


2) Прямій а належать точки:  _________________________

 

 

 

 

3) Які промені перетинають сторони кута САВ?

 

 

Відповідь: __________________

 

 

4) Як визначити довжину відрізка АВ, якщо АС = 17м, ВС = 12м?

АВ = ________________________________________________

5) Промінь ОМ ділить розгорнутий кут BOC на два кути. Які кути можна при цьому отримати? Доповніть малюнок, виміряйте та вкажіть вид утворених кутів.

 

 

6) Знайдіть величину кута, який утворюють стрілки годинника. Установіть відповідність.

 

 

 

 

 

 

7)  Довжина відрізка ОК 6 см 4 мм, на ньому позначили точку О та точку М. Побудуйте даний відрізок, виміряйте та запишіть довжини відрізків, що утворились.

__________________

__________________

__________________

__________________

                                                                                                                    __________________

8)  Побудуйте МОТ, градусна міра якого 125°. Проведіть довільний промінь ОС між сторонами МОТ. Виміряйте кути, що утворились, та запишіть їхні градусні міри

 

__________________

__________________

 

9)   Побудовано розгорнутий кут СОК. Через його вершину проведено пряму АМ так, що утворилися кути АОС та   МОК.

Також проведено промінь ОВ так, що утворилися кути АОВ = 900 та ВОК = 50°.

Яка градусна міра КОМ ? Надайте рішення з поясненням.

 

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Діагностувальна робота №3 «Найпростіші геометричні фігури на площині» В-2

Дата: ___________       Прізвище, ім’я: ___________________________________


1) Градусна міра кута 143°. Який це кут?

    Градусна міра кута 360°. Який це кут?

    Градусна міра кута 90°. Який це кут?

 

 

А) Гострий

Б) Прямий

В) Розгорнутий

Г) Тупий

д) Повний


C:\Users\vita\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_1.png 2) Прямій с належать точки:  _________________________

    

 

 

 

3) Які промені перетинають сторони кута САВ?

 

 

Відповідь: ___________________

 

 

4) Як визначити довжину відрізка СВ, якщо АС = 17м, ВА = 8м?

СВ = ________________________________________________

5) Промінь ОМ ділить розгорнутий кут BOC на два кути. Які кути можна при цьому отримати? Доповніть малюнок, виміряйте та вкажіть вид утворених кутів.

 

 

 

6) Знайдіть величину кута, який утворюють стрілки годинника. Установіть відповідність.

C:\Users\vita\Desktop\c8a1a5b3-3324-4eb1-90de-b1e1fa877120.jpg

7)  Довжина відрізка ВС 7 см 8 мм, на ньому позначили точку М та точку Р. Побудуйте даний відрізок, виміряйте та запишіть довжини відрізків, що утворились.

__________________

__________________

__________________

__________________

                                                                                                                    __________________

 

8)  Побудуйте МОТ, градусна міра якого 125°. Проведіть довільний промінь ОС між сторонами МОТ. Виміряйте кути, що утворились, та запишіть їхні градусні міри

__________________

__________________

 

9) Побудовано розгорнутий кут МОР. Через його вершину проведено пряму СА так, що утворилися кути АОМ та   СОР.

Також проведено промінь ОВ так, що утворилися кути МОВ = 1050 та ВОС = 50°.

Яка градусна міра АОМ ? Надайте рішення з поясненням.

C:\Users\vita\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Screenshot_6.png

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку