Завдання з математики, які формують відповідну ключову компетентність

Про матеріал
Компетентністно орієнтований підхід до навчання закладено в основу концепції НУШ, який доповнюють: принципи дитиноцентризму та педагогіки партнерства, новий зміст освіти, а також сучасне освітнє середовище – безпечне, доступне та дружнє до дитини. Ключова компетентність – спеціально структурований комплекс характеристик особистості, що дає її можливість активно діяти в різних сферах життєдіяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів.
Перегляд файлу

 

Строкань  І.  Ф., вчитель математики

«Завдання, які формують відповідну ключову компетентність»

 

Модельна навчальна програма «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти ( авт. Істер О. С.) Підручник    О. Істер «Математика 5 клас» Навчальний посібник для 5 класу,  Частина 1

 

 

Ключові компетентності

Вміння, які передбачає це завдання (відповідно до компетентності) за державним стандартом

Завдання з підручника (робочого зошита, презентацій тощо) 

Вільне володіння державною мовою

 вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

грамотно висловлюватися рідною мовою; чітко та аргументовано пояснювати факти

 

image

Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами

використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в освітньому процесі;

 

 

 

 

 

розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях,

image

Математична компетентність

 конструювати найпростіші математичні моделі, здійснюючи мислений експеримент;

 

об’єктивно оцінювати отримані при розв’язуванні задачі результати, узагальнювати або спеціалізувати результати розв’язання задачі, досліджувати особливі прояви заданої ситуації;

 

аналізувати задану ситуацію, зіставляти дані та

image 

 

 

шукане, задачу, що розв’язується зараз із задачами, розв’язаними раніше, виявляючи

приховані властивості заданої ситуації;

 

оперувати числовою інфрмацією, розв’язувати задачі практичного змісту.

image

Компетентності галузі природничих наук, техніки технологій

в

і

пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

 

 

 

будувати та досліджувати математичні моделі природничих явищ і процесів;

 

 

image

image 

Інноваційність

 

уміння визначати мету діяльності;

 

працювати за алгоритмом, виконувати інструкції;

 

вміння бачити та окреслювати проблему

image

Екологічна компетентність

застосовувати екологічні знання й досвід у життєвих ситуаціях;

 

 

image 

 

 

уміння приймати рішення і виконувати адекватні дії, усвідомлюючи їх наслідки для довкілля

image 

 

Інформаційнокомунікаційна компетентність

уміння самостійно шукати, аналізувати, добирати необхідну інформацію, трансформувати,

зберігати та транслювати її ;

 

робота з додатковою літературою та ІКТ

 

image 

Навчання впродовж життя

передбачати, які навички будуть потрібні в професійній діяльності;

 

 

 здійснювати розумові операції і практичні дії

image 

Громадянські та соціальні компетентності

ідентифікувати себе як громадянина України

 

вміння організовувати та планувати свою навчальну діяльність;

 застосовувати математичні знання у практичних життєвих ситуаціях;

математично обґрунтовувати і спілкуватися математичною мовою  

image

Культурна компетентність

 

вміння розумової діяльності;

 

 

логічне мислення; 

 

 

 

вміння працювати з креслярськими інструментами;

imageimage 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

вміння визначати потреби людей;

 

приймати фінансові рішення стосовно цінності та вартості;

 

 критичний аналіз творчих процесів; 

 

 

стратегічне мислення

image

 

 

 

  

pdf
Додав(-ла)
Строкань Ірина
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку