Діагностувальна робота №3 з математики
Прізвище, ім’я____________________________________
Дата______________________________________________1 варіант
1. Знайди значення виразу 54 –а, якщо а=27; а= 29; а=39
2. Обчисли вирази
568+29= 12+ (44-22)=
57-28= (19+19)- 8=
3. Розв’яжи задачу.
У Іллі 13 цукерок. Сестричка принесла йому ще 15 цукерок. Скільки всього цукерок у Іллі?
4. Розв’яжи задачу
До театру на виставу прийшло 24 хлопчика, а дівчаток на 9 менше. Скільки всього дітей прийшло на виставу?
5. Побудуй прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Знайди периметр фігури.
____________________________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичноїроботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( VVмає значні успіхи;Vдемонструє помітний прогрес ; ?досягає результату з допомогою вчителя;!потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностувальна робота №3 з математики
Прізвище, ім’я____________________________________
Дата______________________________________________2 варіант
1. Знайди значення виразу 64 –а, якщо а=37; а= 29; а=49
2. Обчисли вирази
56+29= 12+ (44-22)=
57-28= (18+18)- 6=
3. Розв’яжи задачу.
У Іллі 13 цукерок. Сестричка принесла йому ще 15 цукерок. Скільки всього цукерок у Іллі?
4. Розв’яжи задачу
До театру на виставу прийшло 24 хлопчика, а дівчаток на 9 менше. Скільки всього дітей прийшло на виставу?
5. Побудуй прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Знайди периметр фігури.
______________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичноїроботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( VVмає значні успіхи;Vдемонструє помітний прогрес ; ?досягає результату з допомогою вчителя;!потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
Діагностична робота з математики №___
Дата__________________________________________________
VVмає значні успіхи
Vдемонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
№ |
Прізвище, ім’я учня(учениці) |
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|