Діагностувальна робота №3 з математики 2 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота № 3 з математики 2 клас за підручником С.Логачевська, Т. Логачевська, О.Комар
Перегляд файлу

Діагностувальна  робота №3 з математики

Прізвище, ім’я____________________________________ 

Дата______________________________________________1 варіант

 

1. Знайди значення виразу 54 –а, якщо а=27;  а= 29;  а=39

Для маркера в клітку O-line - Дошка аудиторна, фліпчарт. Купити з доставкою  у Львові, Тернополі, Ужгороді, Луцьку, Києві

2. Обчисли вирази

568+29=                               12+ (44-22)=

57-28= (19+19)- 8=

 

3. Розв’яжи задачу.

У Іллі 13 цукерок. Сестричка принесла йому ще  15 цукерок. Скільки всього цукерок у Іллі?

Для маркера в клітку O-line - Дошка аудиторна, фліпчарт. Купити з доставкою  у Львові, Тернополі, Ужгороді, Луцьку, Києві

 

4. Розв’яжи задачу

До театру на виставу прийшло 24 хлопчика, а дівчаток на 9 менше. Скільки всього дітей прийшло на виставу?

Для маркера в клітку O-line - Дошка аудиторна, фліпчарт. Купити з доставкою  у Львові, Тернополі, Ужгороді, Луцьку, Києві

 

5.  Побудуй прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Знайди периметр фігури.

 

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичноїроботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель ( VVмає значні успіхи;Vдемонструє помітний прогрес ;

?досягає результату з допомогою вчителя;!потребує значної уваги і допомоги)

 

 

Діагностувальна  робота №3 з математики

Прізвище, ім’я____________________________________ 

Дата______________________________________________2 варіант

1. Знайди значення виразу 64 –а, якщо а=37;  а= 29;  а=49

Для маркера в клітку O-line - Дошка аудиторна, фліпчарт. Купити з доставкою  у Львові, Тернополі, Ужгороді, Луцьку, Києві

2. Обчисли вирази

56+29=                               12+ (44-22)=

57-28= (18+18)- 6=

 

3. Розв’яжи задачу.

У Іллі 13 цукерок. Сестричка принесла йому ще  15 цукерок. Скільки всього цукерок у Іллі?

Для маркера в клітку O-line - Дошка аудиторна, фліпчарт. Купити з доставкою  у Львові, Тернополі, Ужгороді, Луцьку, Києві

 

4. Розв’яжи задачу

До театру на виставу прийшло 24 хлопчика, а дівчаток на 9 менше. Скільки всього дітей прийшло на виставу?

Для маркера в клітку O-line - Дошка аудиторна, фліпчарт. Купити з доставкою  у Львові, Тернополі, Ужгороді, Луцьку, Києві

 

5.  Побудуй прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Знайди периметр фігури.

 

 

 

 

 

______________________________________________________________________

РЕЗУЛЬТАТ діагностичноїроботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель ( VVмає значні успіхи;Vдемонструє помітний прогрес ;

?досягає результату з допомогою вчителя;!потребує значної уваги і допомоги)

 

 

Діагностична робота з математики   №___

Дата__________________________________________________

 

VVмає значні успіхи

Vдемонструє помітний прогрес 

?  досягає результату з допомогою вчителя

 ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня(учениці)

Розв’язує задачі на дві дії

Розв’язує  прості задачі

Додає і віднімає в межах 100 з переходом через десяток

Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів

Культура оформлення

самоаналіз

Результат вчителя

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
4724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку