. Вирази зі змінною. Читання виразів зі змінною. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач .

Про матеріал
Задача дослідження ( Запропановано 4 варіанта покупки , рішення вчитель записує на дошці за відповідями учнів .Робимо вмсновок : Ми практично розв’язали 4 задачі. Вони подібні між собою? Вони розв’язуються за допомогою якої дії? Яке число не змінювалося? (зменшуване) . Яке число змінювалося ?(від’ємник) При цьому змінювалася різниця , яку ми шукали.Отже, у виразах незмінним був перший компонент , а змінний був другий компонент.Тому загальний розв’язок для всіх задач можна записати так . 50- = ?
Перегляд файлу

Інтегрований урок в 2 класі (Математика і ЯДС )

 

                                                                Рогова Ольга Сергіївна, учитель початкових класів     

 Черкаської  загальноосвітньої

 школи І-ІІ ступенів № 24

                                                                Черкаської міської ради

 

 

Тема.  Вирази зі змінною. Читання виразів зі змінною.

               Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач .

Мета:

Ключові компетентності:

Уміння вчитися: учень уміє переключатися з одного виду роботи на інший; виконує творчі завдання;

загальнокультурна: самостійно добирає необ­хідне навчальне приладдя і підтримує робочий по­рядок на столі;

соціальна: продуктивно співпрацює з партне­ром у парі, виконує різні ролі та функції, проявляє ініціативу;

комунікативна: аргументує й коректно відстоює свою думку.

Предметні компетентності:

початковий рівень: розуміє зміст математичних операцій додавання і віднімання; з допомогою вчи­теля виконує елементарні обчислення; орієнтується в зошиті і підручнику.

середній рівень: формулює правила додавання і віднімання чисел, розуміє залежність між діями додавання і віднімання, коментує виконання математичних операцій; розпізнає об'єкти природи;

достатній рівень: гарно володіє навчальним ма­теріалом; усвідомлено виконує обчислення, вміє розв'язувати вирази  та задачі, дає чіткі пояснення; може працювати самостійно, здійснює аналіз помилок, виправляє їх; знаходить інфор­мацію за завданням педагога, уміє представити ЇЇ однокласникам;

високий рівень: нестандартно підходить до розв'язання навчальних завдань, будує алгоритми їх виконання; у повідомленнях використовує науково-природничу лексику; аналізує, узагальнює, відтворює інформацію, висловлює власні судження, робить ви­сновки; творчо підходить до роботи.

Матеріали та обладнання: мультимедійний про­ектор, презентація (слайди), картки із завдан­нями, сигнальні картки,  набори геометричних фігур з картону, баночки , кольоровий папір.

Тип уроку — комбінований урок.

 

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент (1 -2 хв)

Слайд 1-2. Створення позитивного психологічного клімату класу.Привітання із зарядом позитиву.

 

II.  Актуалізація опорних знань (дослідження) (5-6хв)

Слайд 3. Вільний мікрафон.( Який сьогодні день місяця, день тижня яка температура повітря…. . Підсумовуємо :  чи всі цифри змінюються ?

Слайд 4. Каліграфічна хвилинка.( Відкриваємо зошит і запишемо: сьогоднішнє число, класна робота )

Слайд 5. Рухлива вправа. (Нейропсихологічна гра «Майстерні руки»)

 

ІІІ. мотивація навчальної діяльності (1-2 хв)

Фронтальна робота .

Слайд 6. Задача дослідження ( Запропановано 4 варіанта покупки , рішення вчитель записує на дошці за відповідями учнів .Робимо вмсновок : Ми практично розв’язали 4 задачі. Вони подібні між собою? Вони розв’язуються за допомогою якої дії? Яке число не змінювалося? (зменшуване) . Яке число змінювалося ?(від’ємник) При цьому змінювалася різниця , яку ми шукали.Отже, у виразах незмінним був перший компонент , а змінний був другий компонент.Тому загальний розв’язок для всіх задач можна записати так . 50-     = ?

 

IV. вивчення нового матеріалу  (5-8 хв)

Слайд 7. Тема уроку , як висновок задачі .

Слайд 8. Довідничок. мультимедійний проектор.( аналіз матеріалу :Якщо вираз містить букву , то як ми називаємо такий вираз?)

Слайд 9.  Робота з підручником.

Слайд 10.№1Розглянь зразок обчислення значення виразу зі зміною. Який доданок у сумі був незмінним? Який доданок змінювався ?Якою буквою позначено другий доданок?

Слайд 11.Склади правило .

Слайд 12. №2 Прочитай і випиши вирази зі змінною .Скільки їх? Перевірка в парах.

Слайд 13 Фізкультхвилинка.

 

V. Повторення й закріплення вивченого матеріалу  (8-10 хв)

Слайд 14.Робота для себе, самостійно

Слайд 15 Склади правило в групі і прочитай ( вчитель роздає пазли зі словами , учні складають правило)

Слайд 16. №5 Назви замкнені ламані. Назви їх інакше.

Слайд 17-40. Гра командами «геометрія в природі». Учні діляться на команди ( трикутник , круг ,квадрат) ,коли вчитель показує слайд, учні команди  на яку схожий малюнок плескують один раз в долоні, інші мовчать . Зараховується 1 бал коли більшість дітей в команді дають вірну відповідь.

1. Хвилинка релаксації

VI.Застосування знань,умінь і навичок .Творчі завдання (10хв)

Слайд41-42

Слпйд 43.напрямок в образотворчому мистецтві –кубізм

VII. Рефлексія (3хв)

Слайд 44

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 листопада 2021
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку