Інтегрований урок в 2 класі (Математика і ЯДС )
Рогова Ольга Сергіївна, учитель початкових класів
Черкаської загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів № 24
Черкаської міської ради
Тема. Вирази зі змінною. Читання виразів зі змінною.
Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач .
Мета:
Ключові компетентності:
Уміння вчитися: учень уміє переключатися з одного виду роботи на інший; виконує творчі завдання;
загальнокультурна: самостійно добирає необхідне навчальне приладдя і підтримує робочий порядок на столі;
соціальна: продуктивно співпрацює з партнером у парі, виконує різні ролі та функції, проявляє ініціативу;
комунікативна: аргументує й коректно відстоює свою думку.
Предметні компетентності:
початковий рівень: розуміє зміст математичних операцій додавання і віднімання; з допомогою вчителя виконує елементарні обчислення; орієнтується в зошиті і підручнику.
середній рівень: формулює правила додавання і віднімання чисел, розуміє залежність між діями додавання і віднімання, коментує виконання математичних операцій; розпізнає об'єкти природи;
достатній рівень: гарно володіє навчальним матеріалом; усвідомлено виконує обчислення, вміє розв'язувати вирази та задачі, дає чіткі пояснення; може працювати самостійно, здійснює аналіз помилок, виправляє їх; знаходить інформацію за завданням педагога, уміє представити ЇЇ однокласникам;
високий рівень: нестандартно підходить до розв'язання навчальних завдань, будує алгоритми їх виконання; у повідомленнях використовує науково-природничу лексику; аналізує, узагальнює, відтворює інформацію, висловлює власні судження, робить висновки; творчо підходить до роботи.
Матеріали та обладнання: мультимедійний проектор, презентація (слайди), картки із завданнями, сигнальні картки, набори геометричних фігур з картону, баночки , кольоровий папір.
Тип уроку — комбінований урок.
Хід уроку
Слайд 1-2. Створення позитивного психологічного клімату класу.Привітання із зарядом позитиву.
II. Актуалізація опорних знань (дослідження) (5-6хв)
Слайд 3. Вільний мікрафон.( Який сьогодні день місяця, день тижня яка температура повітря…. . Підсумовуємо : чи всі цифри змінюються ?
Слайд 4. Каліграфічна хвилинка.( Відкриваємо зошит і запишемо: сьогоднішнє число, класна робота )
Слайд 5. Рухлива вправа. (Нейропсихологічна гра «Майстерні руки»)
ІІІ. мотивація навчальної діяльності (1-2 хв)
Фронтальна робота .
Слайд 6. Задача дослідження ( Запропановано 4 варіанта покупки , рішення вчитель записує на дошці за відповідями учнів .Робимо вмсновок : Ми практично розв’язали 4 задачі. Вони подібні між собою? Вони розв’язуються за допомогою якої дії? Яке число не змінювалося? (зменшуване) . Яке число змінювалося ?(від’ємник) При цьому змінювалася різниця , яку ми шукали.Отже, у виразах незмінним був перший компонент , а змінний був другий компонент.Тому загальний розв’язок для всіх задач можна записати так . 50- = ?
IV. вивчення нового матеріалу (5-8 хв)
Слайд 7. Тема уроку , як висновок задачі .
Слайд 8. Довідничок. мультимедійний проектор.( аналіз матеріалу :Якщо вираз містить букву , то як ми називаємо такий вираз?)
Слайд 9. Робота з підручником.
Слайд 10.№1Розглянь зразок обчислення значення виразу зі зміною. Який доданок у сумі був незмінним? Який доданок змінювався ?Якою буквою позначено другий доданок?
Слайд 11.Склади правило .
Слайд 12. №2 Прочитай і випиши вирази зі змінною .Скільки їх? Перевірка в парах.
Слайд 13 Фізкультхвилинка.
V. Повторення й закріплення вивченого матеріалу (8-10 хв)
Слайд 14.Робота для себе, самостійно
Слайд 15 Склади правило в групі і прочитай ( вчитель роздає пазли зі словами , учні складають правило)
Слайд 16. №5 Назви замкнені ламані. Назви їх інакше.
Слайд 17-40. Гра командами «геометрія в природі». Учні діляться на команди ( трикутник , круг ,квадрат) ,коли вчитель показує слайд, учні команди на яку схожий малюнок плескують один раз в долоні, інші мовчать . Зараховується 1 бал коли більшість дітей в команді дають вірну відповідь.
1. Хвилинка релаксації
VI.Застосування знань,умінь і навичок .Творчі завдання (10хв)
Слайд41-42
Слпйд 43.напрямок в образотворчому мистецтві –кубізм
VII. Рефлексія (3хв)
Слайд 44
1