Діагностична робота з теми « Алгоритми і програмування»
ПІБ учня/учениці_________________________________________
А) Послідовність команд.
Б) Речення, (слово, жест)яке спонукає до дії.
В) Це той хто може виконати команду.
2. Хто може бути виконавцем алгоритму.
А) Рослина, предмет, людина.
Б) Людина, тварина, пристрій.
В) Машина, тварина, рослина.
3. Алгоритм – це
А) Речення, яке спонукає до дії.
Б) Той, хто може виконати команду.
В) Послідовність команд для виконавця.
4. Алгоритми бувають.
А) Лінійні, розгалужені, циклічні.
Б) Лінійні, повторювальні, Квадратні.
В) Розгалужені, циклічні, Округлі.
5. Вкажіть на розгалужений алгоритм.
А)
Б) В)
Б)
Б)
6. Вкажіть на лінійний алгоритм.
Б) В)
Б)
А)
Б)
7. З яким середовищем ми працювали на уроках.
А) Python Б) Code.org В) Scratch
8. Напишіть як називається на курс в середовищі Code.org.
9. Які команди потрібно використати для створення квадрата. Запишіть їх.
10. Скільки разів потрібно повторити щоб створити коло, в середовищі Code.org.
11. По клітиночках накресліть малюнок.
Зразок алгоритму
Надішліть роботу на перевірку