30січня
Діагностувальна робота
Табличне множення чисел 2 та 3
1. Заміни додавання множенням.
7+7+7+7+7=
38+38+38+38=
9+9+9+9+9+9+9+9+9+9=
2Заміни множення додаванням і знайди значення виразу.
5·2=
7·4=
11·3=
3Обчисли значення виразів.
2·5 = 7·3= 2·7+12=
3·7= 2·9= 3·6-18=
4Порівняй вирази без обчислення. (< > =)
2·4 2·5
5·3 3·5
2·9 2·6
5Побудуй відрізок утричі довший, ніж смужка.(Довжина смужки 3см)
6.Розв’яжи задачу.
Тетянка купила 2 пиріжки по 9 грн кожний і рогалик за 10 грн.
Яка вартість покупки?
***Додаткове завдання.
Кожний із трьох дітей узяв із коробки по дві цукерки. У коробці залишилася ще одна цукерка. Скільки цукерок було у коробці?
Самоаналіз
№завдання |
Зміст завдання |
Впораюся легко самостійно |
Треба ще потренува-тись |
Потребую допомоги вчителя |
Помітка вчителя |
1 |
Вмію замінювати додавання множенням. |
|
|
|
|
2 |
Вмію замінювати множення додаванням і знаходити значення виразу через додавання. |
|
|
|
|
3 |
Вмію обчислювати значення виразів на множення та порядок дій. |
|
|
|
|
4 |
Вмію порівнювати вирази без обчислення. (< > =) |
|
|
|
|
5 |
Вмію знаходити зезультат збільшення у кілька разів. Вмію креслити відрізки за допомогою лінійки. |
|
|
|
|
6 |
Вмію розвязувати складені задачі на множення. |
|
|
|
|