Діагностувальна робота в двох варіантах за темою "Я досліджую природне довкілля восени" за підручником І.О.Большакова, М.С.Пристінська
Діагностувальна робота № 5 з курсу ЯДС ( 1 в.)
_______________________________________ дата ________________
1. Вибери осіннє явище природи.
а) восени Сонце гріє дужче;
б) день стає коротшим;
в) на деревах з’являються бруньки.
2. Познач останній місяць осені.
а) вересень; б) жовтень; в) листопад.
3. Вибери ознаку, яка є характерною для жовтня.
а) опадання останнього листя;
б) цвітіння вересу;
в) зміна забарвлення листя.
4. Розглянь малюнки. Запиши назви плодів, які збирають восени.
________________________________________________________________________________________________
5. Допоможи вирішити суперечку між дітьми. Пригадай осінні явища у живій та неживій природі.
Познач істинні (правильні) твердження.
Восени ідуть холодні дощі.
Восени дні коротшають, а ночі довшають.
Сонце влітку і восени гріє однаково.
Вранці відчуваються заморозки.
Достигають плоди і насіння.
6. Розсортуй зазначені рослини та запиши їх до таблиці.
Полуниця, горох, смородина, буряк, огірок, капуста
Однорічні |
Дворічні |
Багаторічні |
|
|
|
|
|
|
7. Встанови відповідність між назвами тварин та способом їх підготовки до зимівлі.
Миші |
|
залягають у сплячку |
Їжаки |
змінюють колір хутра |
|
Зайці, білки |
збирають насіння, горіхи |
Діагностувальна робота № 5 з курсу ЯДС ( 2 в.)
_______________________________________ дата ________________
1. Вибери осіннє явище природи.
а) промені Сонця мало прогрівають землю;
б) ніч стає коротшою;
в) з кожним днем стає тепліше.
2. Познач перший місяць осені.
а) вересень; б) жовтень; в) листопад.
3. Вибери ознаку, яка є характерною для листопада.
а) опадання останнього листя;
б) цвітіння вересу;
в) зміна забарвлення листя.
4. Розглянь малюнки. Запиши назви плодів, які збирають восени.
__________________________________________________________________________________________________
5. Допоможи вирішити суперечку між дітьми. Пригадай осінні явища у живій та неживій природі.
Познач істинні (правильні) твердження.
Вранці відчуваються заморозки.
Жовтіє та опадає листя.
Зранку часто буває туман.
Восени температура підвищується.
З’являються зелені листочки.
6. Розсортуй зазначені рослини та запиши їх до таблиці.
Тюльпан, соняшник, буряк, калина, морква, огірок.
Однорічні |
Дворічні |
Багаторічні |
|
|
|
|
|
|
7. Встанови відповідність між назвами тварин та способом їх підготовки до зимівлі.
Ведмеді |
|
линяють |
Бабаки, хом’яки |
збирають насіння, горіхи |
|
Вовки, лисиці |
залягають у сплячку |