Діагностувальна робота № 1. Аудіювання. Підручник: Українська мова і читання, 4 клас. Автори: О. Савченко, І. Красуцька. Розділ: "Читаємо й розповідаємо про свої захоплення". Розробка містить: завдання, ключ , бланки оцінювання і критерії оцінювання.
АУДІЮВАННЯ
Остап Вишня
ЛЮБІТЬ КНИЖКУ!
Не дуже любив книгу Василько. І не дуже чемно з нею поводивсь. От одного вечора ліг спати та й узяв книжку перед сном почитати. А Василько знав: якщо книжку читаєш лежачи, — псується зір і псується книжка. Лежить Василько, читав і задрімав.
А книжка — бух! — на підлогу. Аркуші в книжці й пожмакалися. Добре заснув Василько, так міцно, що й од «бух!» не прокинувся.
І сниться Василькові, що він — книжка.
От бере його, книжку-Василька, Оленка, що теж не дуже поважає книжку, бере, читає й водночас обідає. Борщ із ложки — кап! — та на Василька-книжку. Йому пече, йому неприємно, що на нього борщ капає, та нічого не вдіє Василько, бо він — книжка.
А потім ухопили Василька-книжку Мишко і Вова й давай на ньому різні дурниці писати: «Читав Вова», «Цікава книжка», «Колька — дурень» — отаке понаписували. Так ніби хтось у грязюку перо вмочив та й бруднить, грязнить Василька-книжку!
Далі ще гірше!
Оленка почала Василька-книжку ножицями різати — малюнки вирізати.
Болить Василькові, аж «рятуйте!» хоче крикнути... Тільки-но Оленка ножиці прийняла, як хтось гарячу праску поставив на
Василька-книжку. Дим із нього йде! Пече йому! Уже Василько не книжка, а шмаття... так гірко та боляче зробилося, що він аж прокинувся.
— Ой, що зі мною зробили?
А потім, здогадавшись, що то був тільки сон, зітхнув легше. А зітхнувши, подумав та й гасло про книжку склав: «Бережи книжку — це твій друг!» І ніколи вже не псує Василько книг, та й товаришів соромить, коли хтось із них не береже книжку.
( слів)
Діагностична робота № 1
Розділ «ЧИТАЄМО Й РОЗПОВІДАЄМО ПРО СВОЇ ЗАХОПЛЕННЯ»
АУДІЮВАННЯ
за твором Остапа Вишні «Любіть книгу!»
1. Який сон приснився Василькові?
А) що він перетворився в книжку
Б) Оленка забрала його улюблену книжку
В) книжка, яку він читав – зникла
2. Що робила сестричка, читаючи книжку-Василька?
(3 правильні відповіді)
А) виривала сторінки з книжок
Б) різала ножицями
В) читала книжку лежачи
Г) читала й водночас обідала
Ґ) писала на сторінках книжки
Д) вирізала малюнки
3. Що робили з Васильком - книжкою Мишко і Вова?
А) писали на книзі
Б) рвали
В) різали
4. Як почувався Василько уві сні?
А) гірко та боляче
Б) спокійно та врівноважено
В) весело і безтурботно
5. Встанови відповідність між словами й їх значенням:
пожмакалась • |
• шматки чого-небудь, клапці (синонім) |
шмаття • |
• висловлена у стислій формі ідея; заклик. |
гасло • |
• сильно зім′ялась |
соромити • |
• докоряти кому-небудь, викликаючи в ньому почуття сорому. |
|
|
6. Віднови послідовність подій у творі «Любіть книжку!»
7. Запиши, яка основна думка оповідання Остапа Вишні "Любіть книгу!"?
________________________________________________________________
________________________________________________________________
8. Чи треба рятувати книжки? Відповідь обґрунтуй.
9. Склади, 4 поради для тих, хто хоче рятувати книжки
МОЇ ПОРАДИ
1. ________________________________________________________
2. ________________________________________________________
3. ________________________________________________________
4. ________________________________________________________
ОЦІНИ ЯК ТОБІ ПРАЦЮВАЛОСЬ:
КОМЕНТАР ВЧИТЕЛЯ:
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
КЛЮЧ ДО ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ № 1.
Завдання |
Компетентність за програмою |
Показники у свідоцтві |
1 |
сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науковохудожній текст; [4 МОВ 1.1], [4 МОВ 1.1] відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; [4 МОВ 1.1], [4 МОВ 1.3] |
4. Сприймає і розуміє усну інформацію, аналізує й інтерпретує почуте, висловлює оцінювальні судження щодо почутого |
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [4 МОВ 2.1], [4 МОВ 2.2] |
|
6 |
називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [4 МОВ 1.1], [4 МОВ 1.3] |
|
7 |
визначає тему і основну думку сприйнятого на слух твору; [4 МОВ 1.3] |
|
8 |
висловлює власне ставлення до змісту прослуханої текстової інформації; [4 МОВ 1.6] аргументовано доповнює їхні відповіді, обстоює власну позицію); [4 МОВ 1.6] |
6. Пояснює мету читання книжок, самостійно використовує довідковоінформаційний апарат книжок, аргументує власні читацькі переваги; наводить приклади улюблених дитячих книжок, будує зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів |
9 |
визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує її; обґрунтовує власні погляди, підтверджує їх прикладами або власними спостереженнями, враховує думки інших осіб; [4 МОВ 1.2], [4 МОВ 1.4], [4 МОВ 1.6] |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЛАСУ
№ |
ПІБ УЧНІВ |
|
|
ПОКАЗНИКИ У СВІДОЦТВІ |
||||||
|
|
ЛЧ 4 |
ЛЧ 6 |
|||||||
|
|
ЗАВДАННЯ |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
Прізвище, ім′я ________________________________________
ЗАВДАННЯ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
РІВЕНЬ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
Прізвище, ім′я ________________________________________
ЗАВДАННЯ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
РІВЕНЬ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
Прізвище, ім′я ________________________________________
ЗАВДАННЯ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
РІВЕНЬ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
Прізвище, ім′я ________________________________________
ЗАВДАННЯ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
РІВЕНЬ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
Прізвище, ім′я ________________________________________
ЗАВДАННЯ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
РІВЕНЬ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|