Діагностувальна робота № 1. Аудіювання

Про матеріал

Діагностувальна робота № 1. Аудіювання. Підручник: Українська мова і читання, 4 клас. Автори: О. Савченко, І. Красуцька. Розділ: "Читаємо й розповідаємо про свої захоплення". Розробка містить: завдання, ключ , бланки оцінювання і критерії оцінювання.

Перегляд файлу

АУДІЮВАННЯ

Остап Вишня 

ЛЮБІТЬ КНИЖКУ!

      Не дуже любив книгу Василько. І не дуже чемно з нею поводивсь. От одного вечора ліг спати та й узяв книжку перед сном почитати. А Василько знав: якщо книжку читаєш лежачи, — псується зір і псується книжка. Лежить Василько, читав і задрімав.

        А книжка — бух! — на підлогу. Аркуші в книжці й пожмакалися. Добре заснув Василько, так міцно, що й од «бух!» не прокинувся.

        І           сниться          Василькові,         що          він          —          книжка.

        От бере його, книжку-Василька, Оленка, що теж не дуже поважає книжку, бере, читає й водночас обідає. Борщ із ложки — кап! — та на Василька-книжку. Йому пече, йому неприємно, що на нього борщ капає, та нічого не вдіє Василько, бо він — книжка.

        А потім ухопили Василька-книжку Мишко і Вова й давай на ньому різні дурниці писати: «Читав Вова», «Цікава книжка», «Колька — дурень» — отаке понаписували. Так ніби хтось у грязюку перо вмочив та й бруднить, грязнить Василька-книжку!

        Далі ще гірше!

        Оленка почала Василька-книжку ножицями різати — малюнки вирізати.

Болить Василькові, аж «рятуйте!» хоче крикнути... Тільки-но Оленка ножиці прийняла, як хтось гарячу праску поставив на

Василька-книжку.         Дим   із       нього          йде!   Пече йому! Уже Василько не книжка, а шмаття... так гірко та боляче зробилося, що він аж прокинувся.

— Ой, що зі мною зробили?

      А потім, здогадавшись, що то був тільки сон, зітхнув легше. А зітхнувши, подумав та й гасло про книжку склав: «Бережи книжку — це твій друг!» І ніколи вже не псує Василько книг, та й товаришів соромить, коли хтось із них не береже книжку.

 (    слів)

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота № 1

Розділ «ЧИТАЄМО Й РОЗПОВІДАЄМО ПРО СВОЇ ЗАХОПЛЕННЯ»

АУДІЮВАННЯ 

за твором Остапа Вишні «Любіть книгу!»

Прізвище, ім′я __________________________________________

 

1.                 Який сон приснився Василькові? 

А) що він перетворився в книжку

Б) Оленка забрала його улюблену книжку

В) книжка, яку він читав – зникла

 

2.                 Що робила сестричка, читаючи книжку-Василька?

          (3 правильні відповіді) 

А) виривала сторінки з книжок 

Б) різала ножицями 

В) читала книжку лежачи

Г) читала й водночас обідала 

Ґ) писала на сторінках книжки

Д) вирізала малюнки

 

3.                 Що робили з Васильком - книжкою Мишко і Вова?

А) писали  на книзі

Б) рвали

В) різали

 

4.                 Як почувався Василько уві сні?

А) гірко та боляче

Б) спокійно та врівноважено

В) весело і безтурботно

 

5.                 Встанови відповідність між   словами  й їх значенням:

 

пожмакалась 

• шматки чого-небудь, клапці

(синонім)

шмаття • 

• висловлена у стислій формі ідея; заклик.

гасло • 

• сильно зім′ялась

 соромити • 

• докоряти кому-небудь, викликаючи в ньому почуття сорому.

 

 

6.                 Віднови  послідовність подій у творі «Любіть книжку!»

image

 

7.                 Запиши, яка основна думка оповідання Остапа Вишні "Любіть книгу!"?

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 

8.                 Чи треба рятувати книжки? Відповідь обґрунтуй.

image

 

 

 

9.                 Склади, 4 поради для тих, хто хоче рятувати книжки

 

 

                                     МОЇ ПОРАДИ

1.     image________________________________________________________

 

2.     ________________________________________________________

 

3.     ________________________________________________________

 

4.     ________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

ОЦІНИ ЯК ТОБІ ПРАЦЮВАЛОСЬ:

 

image

 

 

КОМЕНТАР ВЧИТЕЛЯ:

 

  

 

 

 

  

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

КЛЮЧ ДО ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ  № 1. 

АУДІЮВАННЯ

Завдання

Компетентність за програмою

Показники у свідоцтві

1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науковохудожній текст; [4 МОВ 1.1], [4 МОВ 1.1] 

відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; [4 МОВ 1.1],

[4 МОВ 1.3] 

4. Сприймає і розуміє усну інформацію, аналізує й інтерпретує почуте, висловлює оцінювальні судження щодо почутого 

2

3

4

5

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [4 МОВ 2.1], [4 МОВ 2.2] 

6

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [4 МОВ 1.1], [4 МОВ 1.3] 

7

визначає тему і основну думку

сприйнятого на слух твору; [4 МОВ

1.3] 

8

висловлює власне ставлення до змісту прослуханої текстової інформації; [4 МОВ 1.6]  аргументовано доповнює їхні відповіді, обстоює власну позицію);

[4 МОВ 1.6] 

6. Пояснює мету читання книжок, самостійно

використовує довідковоінформаційний апарат  книжок,  аргументує власні читацькі переваги; наводить приклади улюблених дитячих книжок, будує зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів

9

визначає позицію співрозмовника,

погоджується з нею або заперечує її; 

обґрунтовує власні погляди, підтверджує їх прикладами або власними спостереженнями, враховує думки інших осіб; [4 МОВ

1.2], [4 МОВ 1.4], [4 МОВ 1.6]  

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЛАСУ

 

 

ПІБ

УЧНІВ

 

 

ПОКАЗНИКИ У СВІДОЦТВІ

 

 

ЛЧ 4

ЛЧ 6

 

 

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ

Прізвище, ім′я ________________________________________

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

         

РІВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ

Прізвище, ім′я ________________________________________

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

         

РІВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ

Прізвище, ім′я ________________________________________

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

         

РІВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ

Прізвище, ім′я ________________________________________

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

         

РІВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ

Прізвище, ім′я ________________________________________

ЗАВДАННЯ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

           

РІВЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марціновська Дарина Святославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
1437
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку