Діагностувальна робота «Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі», 3 клас
________________________________________________________________________________
1. Птахи – наші пернаті друзі. Допомогти їм пережити холодну зиму можемо доволі простим способом: змайструвати годівницю і насипати туди трохи їжі.
Цю жваву життєрадісну пташку, яку навіть вважають вісницею добра, знають всі.
Нагодуй синичку і вона буде тобі дуже вдячна!
До якої годівнички прилетить пташка? З’єднай стрілочкою фото синички з годівничкою
2б.
2. У годівницю можна сміливо підкладати: несмажене насіння, хлібні крихти, несолоне сало, сир, порізане дрібними шматочками яблуко і навіть м’ясо. Також поруч з годівницею можна підвісити гілочки калини або горобини. Ними синички поласують з превеликим задоволенням. Найголовніше правило – ніякої солоної їжі! Адже накопичення солі в їх організмі може призвести до летального результату.
Накресли квадрат, периметр якого 12 см 2б.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Синичка – велика трудівниця. Розв’яжи рівняння і ти дізнаєшся:
1) скільки фруктових дерев 2) скільки вильотів на добу робить синичка,
може врятувати пара синиць щоб нагодувати своїх пташенят
160: х=4 х – 46=254 2б.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Розв’яжи задачу
Під час спостереження за птахами третьокласники зробили всього 210 фотографій. Із горобцями та синичками 190 фотографій, із синичками і повзиками – 150 фотографій. Скільки фотографій зробили учні з синичками?
Задача
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3б.
5. Голодна синиця, як відзначають орнітологи, не витримує навіть слабких морозів. Так, з 10 птахів дожити до весни є шанс тільки у 1-2 пташок.
З цифр 0, 1,2 утвори якомога більше трицифрових чисел так, щоб цифри в записі чисел не повторювалися. Запиши
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2б.
6. Учні початкової школи взяли участь в акції «Нагодуй синичку!» і вирішили придбати збалансований корм для вуличних птахів.
Знайди значення виразу і ти дізнаєшся вартість корму
(100 * 2 + 300) : 5 – (600 – 440 – 105) = …… (грн)
Бережіть птахів!
1б.
Самооцінювання. Для мене ця робота була … (підкресли відповідні слова)
легкою важкою мені потрібна допомога