Діагностувальна робота з математика
Варіант 1
№ 1
Обчисли вираз, розпиши його по діях.
200 ׃ 10 + (130 – 85) · 8 =
№ 2
Розв’яжи рівняння.
х · 70 = 350 500 ׃ х = 10 917 – х = 705 х + 250 = 600
№ 3
Зроби перетворення одиниць вимірювання.
3 дм = … мм 2 м = … см
8 хв = … с 50 см = … мм
№ 4
Розв’яжи задачу.
Було 6 ящиків з печивом по 4 кг у кожному, і 8 ящиків з цукерками по 3 кг. Скільки разом кілограмів солодощів у ящиках?
№ 5
Розв’яжи геометричну задачу.
Довжина прямокутника 10 см, а ширина – у 2 рази менша. Накресли цей прямокутник. Обчисли його периметр.
№ 6
Порівняй дроби. Постав знаки < = >
Діагностувальна робота з математики
Варіант 2
№ 1
Обчисли вираз, розпиши його по діях.
300 ׃ 10 + (140 – 65) · 6 =
№ 2
Розв’яжи рівняння.
х · 40 = 280 400 ׃ х = 10 619 – х = 407 х + 350= 800
№ 3
Зроби перетворення одиниць вимірювання.
5 дм = … мм 3 м = … см
5 хв = … с 20 см = … мм
№ 4
Розв’яжи задачу.
Було 7 ящиків з печивом по 3 кг у кожному, і 6 ящиків з цукерками по 8 кг. Скільки разом солодощів у ящиках?
№ 5
Розв’яжи геометричну задачу.
Довжина прямокутника 9 см, а ширина – у 3 рази менша. Накресли цей прямокутник. Обчисли його периметр.
№ 6
Порівняй дроби. Постав знаки < = >