HOME, SWEET HOME (Unit 3)
Name (ім’я):________________ Surname (прізвище):____________________ Class(клас):____________ Date(дата):____________________
Kitchen
Living room
Bedroom
Bathroom
Dining room
Gym
Hall
A flat
Example: (Приклад:)
- What is he doing?
- (He / drive) He is driving.
1. - What is she doing?
- (She / cook)
2. – What are they doing?
- (They/ clean their room)
3. – What is he doing?
- (My brother/ swim)
4. - What are you doing?
- (I/ mop the floor)
5. – What is he doing?
- (He/ help his father)
4. Read and write the names of the rooms. (Прочитай і напиши назви кімнат)
|
|
|
|
|
|
This is Bill’s flat. There is a bathroom on the right. Next to the bathroom there is a kitchen. And there is a dining room next to the kitchen. To the left of the hall there is Bill’s bedroom. There is a bedroom for parents in front of the kitchen. There is a living room next to the parents’ room.
Універсальна картка для самооцінювання. Характеристика особистих досягнень учня діагностувальної роботи.
Tick to choose the appropriate column. Try to be sincere! (Поставте галочку, обираючи відповідну колонку)
Зелений: Це було легко! Я розумію! Я можу це зробити сам і навіть пояснити іншим.
Жовтий: Мені потрібно трохи більше пояснень.
Червоний: Було складно. Я потребую допомоги.
It was easy |
It’s not easy
I had some problems |
|
|
|
|