Діагностувальна робота "Home, sweet home" (Unit 3)

Про матеріал
Діагностувальна робота за темою "Home, sweet home " ("Дім, милий дім") Unit 3. за підручником англійська мова Start up Світлана Губарєва, Оксана Павліченко для учнів 4 класів.
Перегляд файлу

HOME, SWEET HOME (Unit 3)

Name (ім’я):________________  Surname (прізвище):____________________ Class(клас):____________  Date(дата):____________________

  1. Translate the words. (Напиши переклад слів)

Kitchen                                          

Living room                                   

Bedroom                                        

Bathroom                                       

Dining room                                   

Gym                                                

Hall                                                 

A flat

  1. Circle the correct answer. (Напиши правильну відповідь. Вкажіть цифру і букву)
  1.     You can see a chair _______________ to the desk.
  1.   on                      b) left                      c) next
  1.     There is a mirror _____________ the bathroom.
  1.      on              b) in                c) under
  1.     There is a vase __________ the table.
  1.      on              b) in                c) under
  1.     The living room is on the _____________ .
  1.      right                  b) next                 c) front
  1.     There is an armchair in ____________ of the TV.
  1.      right              b) next                b) front
  1.     There are three bedrooms _____________ .
  1.                right                  b) next                 c) upstairs

 

  1. Write sentences in the Present Continuous using the words in brackets. (Напиши речення в Present Continuous (теперішній продовжений час), використовуючи слова у дужках)

 

Example: (Приклад:)

 

-         What is he doing?

-         (He / drive)  He is driving.

1. - What is she doing?

   -  (She / cook)

2. – What are they doing?

- (They/ clean their room)

3. – What is he doing?

   - (My brother/ swim)

4. - What are you doing?

   - (I/ mop the floor)

5. – What is he doing?

  - (He/ help his father)

4. Read and write the names of the rooms.  (Прочитай і напиши назви кімнат)                            

 

 

hall

 

 

 

 

 

 

 

  

This is Bill’s flat. There is a bathroom on the right. Next to the bathroom there is a kitchen. And there is a dining room next to the kitchen. To the left of the hall there is Bill’s bedroom. There is a bedroom for parents in front of the kitchen. There is a living room next to the parents’ room.

 Універсальна картка для самооцінювання. Характеристика особистих досягнень учня діагностувальної роботи.

Tick to choose the appropriate column. Try to be sincere! (Поставте галочку, обираючи відповідну колонку)

Зелений: Це було легко! Я розумію! Я можу це зробити сам і навіть пояснити іншим.
Жовтий: Мені потрібно трохи більше пояснень.
Червоний: Було складно. Я потребую допомоги.

 

It was easy

It’s not easy

I had some problems

Задумчивый смайлик: векторна графіка, зображення, Задумчивый смайлик  малюнки | Скачати з DepositphotosIt was difficult. Help me please.

 

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку