Діагностувальна робота . Природа взимку. Ознаки зими

Про матеріал
Мета діагностувальної роботи: виявити рівень реалізації навчальної діяльності з теми "Природа взимку. Ознаки зими"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 3 у 2 класі

Тема. Природа взимку. Ознаки зими

Варіант -1

_______________________________________________________________________________

  1. Познач рядок, у якому назви зимових місяців вказані по порядку.

А) січень, грудень, лютий

Б) лютий, січень, грудень

В) грудень, січень, лютий

 

2. Що відбувається з водою при замерзанні?

А) випаровується

Б) розширюється

В) стискаєтья

 

  1. Хто з цих птахів прилітає до нас на зиму.

А) снігур, дятел, шишкар

Б) омелюх, шишкар, синичка

В) омелюх, шишкар, снігур

 

4. Хто з цих звірів не робить запаси на зиму.

А) білка

Б) їжак

В) миша

 

5. Допиши речення.

1) Найбільша біда для пташок взимку - _________________________________

2) Хутро звірів взимку стає - __________________________________________

 

6. Підкресли зимові явища природи.

Мороз, листопад, іній, хуртовина, снігопад, цвітіння дерев, ожеледь, роса, відліт птахів у теплі краї, бурульки, замерзання водойм.

 

7. З 'єднай назву тварини і те, чим вона харчується взимку.

 

Дятел *   * полює на мишей , зайців та пташок

Олень *   * під снігом знаходить жолуді

Лисиця *  * з –під кори дерев дістає личинки комах

Кабан *   * гілочками дерев, кущів, мохом.

 

8. Напиши, чим харчуються птахи взимку.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Самооцінювання

 

Як тобі було виконувати завдання ? Познач.

 

 

Мені було дуже легко

Мені потрібна була допомога вчителя

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Намалюй свій настрій після виконаної роботи

        

 

 

 

 

Картка оцінювання (для учителя)

Природнича освітня галузь

СФОРМОВАНО

ФОРМУЄТЬСЯ

Описує зміни, які відбуваються в природі,утановлює причинно – наслідкові зв'язки між ними

 

 

Обирає обладнання та досліджує об'єкти природи за власно складеним планом, робить висновки,презентує їх

 

 

Орієнтується на місцевості за об'єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

++ має значні успіхи

+  демонструє помітний прогрес, досягає результату з допомогою вчителя

!  потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 3 у 2 класі

Тема. Природа взимку. Ознаки зими

Варіант -2

_______________________________________________________________________________

  1. Познач рядок, у якому записано назви зимових місяців.

А) січень, грудень, березень

Б) грудень, січень, лютий

В) грудень, вересень, лютий

 

2. Що відбувається з водою при замерзанні?

А) випаровується

Б) розширюється

В) стискаєтья

 

3.Хто з цих тварин цілу зиму спить.

А) лось, зозуля, олень

Б) борсук, їжак. ведмідь

В) миша, кріт, лисиця

 

4. Хто з цих звірів змінює колір хутра на зиму.

А) білка, ведмідь

Б) їжак, заєць

В) білка, заєць

 

5. Допиши речення.

1) Рослини  взимку не гинуть, вони  - ________________________________________

2) Деякі тварини змінюють колір хутра для того, щоб - _________________________

_________________________________________________________________________

 

6. Підкресли назви осілих птахів.

Синичка, голуб, соловей, ворона, снігур, горобець, сорока, шишкар, дятел, лелека, ластівка, жайворонок, зозуля, чижик, сорока.

 

7. З 'єднай назву тварини і те, чим вона харчується взимку.

Олень *   * насінням шишок

Шишкар *  * полює на зайців

Вовк *   * горіхами, насінням шишок

Білка *   * гілочками дерев, кущів

 

8. Напиши назви рослин, які  взимку залишаються зеленими.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання

 

Як тобі було виконувати завдання ? Познач.

 

 

Мені було дуже легко

Мені потрібна була допомога вчителя

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Намалюй свій настрій після виконаної роботи

        

 

 

 

 

Картка оцінювання (для учителя)

Природнича освітня галузь

СФОРМОВАНО

ФОРМУЄТЬСЯ

Описує зміни, які відбуваються в природі,утановлює причинно – наслідкові зв'язки між ними

 

 

Обирає обладнання та досліджує об'єкти природи за власно складеним планом, робить висновки,презентує їх

 

 

Орієнтується на місцевості за об'єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

++ має значні успіхи

+  демонструє помітний прогрес, досягає результату з допомогою вчителя

!  потребує значної уваги і допомоги

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Щербова Галина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рево Оксана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 січня 2023
Переглядів
1294
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку