Тема: Моє харчування. Правила поведінки за столом.

Про матеріал
Розширити уявлення учнів про корисне і шкідливе харчування; вчити вибирати корисну для здоров'я їжу; виховувати естетичні смаки щодо зовнішнього вигляду страв; ознайомити з народними традиціями харчування; повторити правила поведінки за столом
Перегляд файлу

Комунальний заклад « Данилівська гімназія» Лозуватської сільської ради

 

 

 

 

 

 

МОЄ ХАРЧУВАННЯ.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗА СТОЛОМ

(2 клас НУШ)

 

 

Вчитель: Галаган Ніна Федорівна

 

 

 

 

 

Тема: Моє харчування. Правила поведінки за столом.

Мета: розширити уявлення учнів про корисне і шкідливе харчування; вчити вибирати корисну для здоров'я їжу; виховувати естетичні смаки щодо зовнішнього вигляду страв; ознайомити з народними традиціями харчування; повторити правила поведінки за столом.

Обладнання: дидактичний матеріал, картки.

Тип уроку: комбінований.

Зміст уроку

І. Організаційний момент .

Приготуйтеся швиденько,

Станьте біля парт рівненько.

Ми урок розпочинаємо,

Багато нового пізнаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  • Для чого людині  потрібна їжа?

(щоб рости, розвиватися, бути здоровим, бадьорим, щоб були сили виконувати ту чи іншу роботу), вчитися, займатися спортом. Погане харчування може призвести до хвороб).

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Оголошення теми і мети уроку.
  • Розшифруйте вислів:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ми живемо не для того, щоб їсти, а для того, щоб жити:

  • Як ви розумієте цей вислів?

Сьогодні ми будемо  вчитися вибирати їжу, корисну для здоров'я. Дізнаємося про народні традиції харчування , повторимо правила поведінки за столом.

2. Відповідь вчителя.

- Ви вже знаєте, що людина не може жити без їжі.

З їжею ми отримуємо необхідні речовини, які необхідні для того , щоб рости і розвиватися, думати, працювати.

Отже, щоб бути міцними, здоровими, потрібно правильно харчуватися.

  • Назвіть продукти, які ви любите, часто вживаєте.
  • Які з них корисні, а які шкідливі?

3. Практичне завдання.

Робота в парах.

Петренко Іван           відібрати малюнки корисної їжі

Карпук Юрій

 

Боз Степан  малюнки шкідливої їжі

Карпук Тамара

 

  • Як ви розумієте, що харчування має бути різноманітним?
  • Вживати потрібно більше овочів, фруктів, молочних продуктів. Вони багаті на вітаміни.

Здавна на Україні найпоширенішою була рослинна їжа. Каші готували з гречки, проса, кукурудзи, ячменю.

До овочевих страв належали борщ, капусняк, картопля, печений гарбуз. Споживали також і молочні продукти.

4. Цікаво знати.

Учені з'ясували, що найкорисніші фрукти – яблуко. Містить багато вітамінів, поліпшує пам'ять.

Кажуть, якщо з'їдати по одному яблуку в день, то не доведеться ходити до лікарів.

5. Гра «Відгадай».

Буду зачитувати назву напоїв, а на світлофорах будете проказувати групи, до яких вони належать.

6. Повторення правил поведінки за столом.

ͦ  Перед тим, як сісти за стіл, ретельно вимий руки.

ͦ  За столом сиди прямо. Лікті не повинні лежати на скатертині. Не можна гойдатися на стільці.

ͦ  Хліб бери руками. Відламуй невеличкі кусочки.

ͦ   Цукор бери окремою ложечкою, яка є в цукорниці.

ͦ   Бери те, що лежить найближче до тебе.

ͦ    Під час їжі не сьорбай, не плямкай, не копирсайся в зубах.

ͦ   Витирай рот і руки серветкою.

ͦ   Після їди обов’язково подякуй тому, хто її готував.

7. Практична робота.

- Сьогодні будемо виготовляти смаколики. З  печива і бананів зробимо кульки чи ковбаски,скачаємо.

- Коли ці смаколики можна їсти: на сніданок, на обід чи на вечерю?

ІІІ. Підсумок уроку.

  • Що запам’ятали з уроку?
  • Яка їжа корисна?
  • Для чого людині потрібна їжа?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку