Діагностувальна робота «Природні зони України»

Про матеріал
Діагностувальна робота розроблена, щоб діагностувати рівень знань та вмінь учнів з теми "Природні зони України". До підручника Я досліджую світ 4 клас (автори Т. Гільберг, С. Тарнавської. Н. Павич)
Перегляд файлу

Дата __________________________________

 

Прізвище та ім’я_____________________________________________________


Діагностувальна робота №3

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 

Тема «Природні зони України»

  1. Як називають територію, на якій чергуються ділянки лісу і степу?

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Продовж речення.

Безліса ділянка вершин Українських Карпат, що використовується як пасовисько для сінокосу – це ___________________________________.

  1. Познач ۷правильні твердження.

Найспекотніший тропічний пояс

Природні умови поступово  змінюються від екватора до полюсів.

Найвища вершина Карпат – Петрос.

Найвища вершина Кримських гір – Роман-Кош.

  1.  Підпиши на картосхемі природні зони України, Кримські гори й Карпати.

 

 

C:\Users\User\Desktop\102211748331327819001.jpg

 

  1. Поясни, як рослини пристосувалися до життя у зоні степу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Утвори ланцюг живлення, що склався в зоні мішаних і широколистих лісів (дика свиня, вовк, кора дуба)

                       

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Охарактеризуй природну зону, в якій ти проживаєш заповнивши таблицю.

Назва природної зони?____________________________________________________

Які ґрунти переважають? _________________________________________________

Яке літо? ________________________________________________________________

Яка зима? _______________________________________________________________

Який рослинний світ? _____________________________________________________

Який тваринний світ? _____________________________________________________

  1. Для чого створюються природні заповідники? Які заповідники тобі відомі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
18 березня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку