Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. "Незвичайне лікування"

Про матеріал
Текст взятий із посібника для читання "Читаємо в колі друзів" 4 клас. (авт. Леся Антова, Юлія Буглик).
Перегляд файлу

Прізвище _________________________________                                                   Дата _____________

 

Діагностувальна робота

 

Робота з літературним твором

 

Незвичайне лікування

 

 Наш однокласник Данило вже тиждень не ходить до школи – хворіє. І сьогодні ми всією компанією вирішили його навідати. Спочатку, звичайно, зателефонували тітці Ользі – Даниловій мамі – і впевнилися в тому, що наш візит є цілковито безпечним як для друга, так і для нас.

  • Привіт! – в один голос загукали ми з порога.

Роздягнувшись, усі купою ввалилися у Данилову кімнату, й посипались репліки:

  • Ну ти як, друзяко?
  • Давай уже піднімайся з ліжка!
  • Скільки можна хворіти?
  • Ми скучили за твоїми влучними жартами!
  • Я вже з понеділка буду в дружних рядах, - запевнив нас Данилко. – Залишилося кілька

днів – і ми знову банда!

  • А тепер поглянь, що я тобі принесла, - Міла дістала з наплічника баночку. – Упевнена,

що про лікувальні властивості меду ти прекрасно знаєш, тому їж на здоров’я та одужуй!

  • Ми з Антоном також не з порожніми руками, - озвався Миколка й поклав  на стіл великий

пакунок з яблуками та бананами.

  • Ого! Друзі, тепер я точно одужаю! – вигукнув Данило.
  • А зараз моя черга допомагати хворому швидше одужати, - якось загадково промовила

Ліда й потягнулася до свого наплічника.

Спочатку вона дістала книгу з репродукціями картин відомих художників, потім книгу з

віршами й навушники до телефона.

  • І що мені з цим робити? Приймати до вживання їжі чи після? – влучно, як завжди,

пожартував хворий.

Ми всі зареготали.

  • Будь ласка, не перебивайте, а уважно вислухайте мене, - попросила Ліда. – Я нещодавно

прочитала про таку професію, як арттерапевт, і вона мені дуже сподобалася! Звісно, хвороба лікується пігулками, мікстурами й уколами, якщо потрібно. Але ж багато значить позитивне налаштування пацієнта! Арттерапевт впливає на настрій та емоційний стан хворого виключно за допомогою мистецтва. Хіба це не прекрасно: ти розглядаєш картини, слухаєш класичну музику, читаєш вірші, дивишся балет і, наповнюючи себе позитивом, швидше одужуєш?

У Ліди в очах палали вогники. Вона з такою надією в голосі розповідала нам про це, що

Данило не втримався і сказав:

  • Давай-но мені свої картини, вірші, скидай посилання на музику, відеозаписи вистав…

Обіцяю, пані лікарко, що сумлінно виконуватиму всі рекомендації.

  • Потрібно ж Ліді на комусь тренуватися. Будеш, Данилку, її першим піддослідним

пацієнтом, - голосно засміявся Миколка.

А я про себе подумав: «Яка ж це дивовижна професія… Цікаво, які предмети потрібно

посилено вивчати, аби стати арттерапевтом?...»

 

                                                                                                                Леся Антонова

                                                                    Юлія Буглак

 

 

 

 

 

1. До якого жанру відноситься цей твір?

 а) казка;  б) легенда;  в) оповідання.

 

2. Чому друзі пішли до Данилка?

 а) через те, що він захворів;

 б) через те, що у нього був День народження;

 в) хотіли пограти у нову комп’ютерну гру.

 

3. Який гостинець для Данила принесла Міла?

 а) малинове варення;  б) мед;

 в) яблука і банани;                           г) сік.

 

4. Арттерапевт впливає на настрій та емоційний стан хворої людини…

 а) за допомогою пігулок і мікстур;

 б) виключно за допомогою мистецтва;

 в) за допомогою цікавих розповідей.

 

5. Підкресли імена Данилкових друзів.

     Миколка,  Дарина,  Соня,  Антон,  Сашко,  Ліда,  Дмитрик.

 

6. Віднови порядок подій в тексті.

 

Спочатку вона дістала книгу з репродукціями картин відомих художників.

 

Цікаво, які предмети потрібно посилено вивчати, аби стати арттерапевтом?

 

І сьогодні ми всією компанією вирішили його навідати.

 

І що мені з цим робити? Приймати до вживання їжі чи після?

 

Ми з Антоном теж не з порожніми руками.

 

 

 

 

7. Придумай свій заголовок до твору.

 __________________________________________________________________________________

 

8. Як ти вважаєш, чи потрібно відвідувати хворого друга чи подругу? Напиши про це кілька речень.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання (намалюй смайлик у відповідній колонці)

Мені все вдалося

Деякі завдання я не зміг виконати

Мені не вистачило часу

 

 

 

 

Коментар учителя:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пилипенко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
6226
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку