Прізвище _________________________________ Дата _____________
Діагностувальна робота
Робота з літературним твором
Незвичайне лікування
Наш однокласник Данило вже тиждень не ходить до школи – хворіє. І сьогодні ми всією компанією вирішили його навідати. Спочатку, звичайно, зателефонували тітці Ользі – Даниловій мамі – і впевнилися в тому, що наш візит є цілковито безпечним як для друга, так і для нас.
Роздягнувшись, усі купою ввалилися у Данилову кімнату, й посипались репліки:
днів – і ми знову банда!
що про лікувальні властивості меду ти прекрасно знаєш, тому їж на здоров’я та одужуй!
пакунок з яблуками та бананами.
Ліда й потягнулася до свого наплічника.
Спочатку вона дістала книгу з репродукціями картин відомих художників, потім книгу з
віршами й навушники до телефона.
пожартував хворий.
Ми всі зареготали.
прочитала про таку професію, як арттерапевт, і вона мені дуже сподобалася! Звісно, хвороба лікується пігулками, мікстурами й уколами, якщо потрібно. Але ж багато значить позитивне налаштування пацієнта! Арттерапевт впливає на настрій та емоційний стан хворого виключно за допомогою мистецтва. Хіба це не прекрасно: ти розглядаєш картини, слухаєш класичну музику, читаєш вірші, дивишся балет і, наповнюючи себе позитивом, швидше одужуєш?
У Ліди в очах палали вогники. Вона з такою надією в голосі розповідала нам про це, що
Данило не втримався і сказав:
Обіцяю, пані лікарко, що сумлінно виконуватиму всі рекомендації.
пацієнтом, - голосно засміявся Миколка.
А я про себе подумав: «Яка ж це дивовижна професія… Цікаво, які предмети потрібно
посилено вивчати, аби стати арттерапевтом?...»
Леся Антонова
Юлія Буглак
1. До якого жанру відноситься цей твір?
а) казка; б) легенда; в) оповідання.
2. Чому друзі пішли до Данилка?
а) через те, що він захворів;
б) через те, що у нього був День народження;
в) хотіли пограти у нову комп’ютерну гру.
3. Який гостинець для Данила принесла Міла?
а) малинове варення; б) мед;
в) яблука і банани; г) сік.
4. Арттерапевт впливає на настрій та емоційний стан хворої людини…
а) за допомогою пігулок і мікстур;
б) виключно за допомогою мистецтва;
в) за допомогою цікавих розповідей.
5. Підкресли імена Данилкових друзів.
Миколка, Дарина, Соня, Антон, Сашко, Ліда, Дмитрик.
6. Віднови порядок подій в тексті.
|
Спочатку вона дістала книгу з репродукціями картин відомих художників. |
|
Цікаво, які предмети потрібно посилено вивчати, аби стати арттерапевтом? |
|
І сьогодні ми всією компанією вирішили його навідати. |
|
І що мені з цим робити? Приймати до вживання їжі чи після? |
|
Ми з Антоном теж не з порожніми руками. |
7. Придумай свій заголовок до твору.
__________________________________________________________________________________
8. Як ти вважаєш, чи потрібно відвідувати хворого друга чи подругу? Напиши про це кілька речень.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання (намалюй смайлик у відповідній колонці)
Мені все вдалося |
Деякі завдання я не зміг виконати |
Мені не вистачило часу
|
Коментар учителя: