Діагностувальна робота «Розв’язуємо складені задачі»

Про матеріал
Дана розробка допоможе визначити вміння здобувачів освіти другого класу додавати і віднімати числа з переходом через десяток у межах 20,визначати порядок виконання дій у виразах, , аналізувати та розв'язувати складені задачі, розв'язувати вирази із змінною, будувати прямокутник та знаходити його периметр.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота   «Розв’язуємо складені задачі»

ПІ ____________________________________Дата_________________________

1.Обчисли вирази  зручним  способом

11 - 5 =                                6 + 8 =                                  

13 - 7=                                 9 + 7 =

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif5 + 6 =                                15 – 7 =                                  

 

 

 

 

2. Розв'яжи задачу.

У їдальню привезли 30 булочок. На першій перерві продали 5 булочок,

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif а на другій ще 4 булочки. Скільки булочок залишилося ?

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

3. Знайди значення виразу

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif9+а, якщо а =4                       13 – а, якщо а =6.

 

 

 

 

 

 

4.Накресли прямокутник та знайди його периметр (Р),

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tifде сторона а=5 см, в = 2 см.

 

 

 

 

 

 

 5.Порівняй іменовані числа

36см     3дм4см                                25см        2дм3см

5 см +7см       2дм2см                     10 дм         1 м

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

6.*Додаткове завдання.Обчисли вираз по діям

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif     14 - (7 + 2)=                                                    15- (2+3)-6=

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностувальної роботи:

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Завд.

Результат

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

1,6

 

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

3

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

2

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

4

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

5

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Заєць Людмила
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
9 січня
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку