Дата________________________Прізвище та ім’я______________________________________________
Діагностувальна робота. Списування І семестр
Літня пора
Бланк оцінювання
№ |
Індекс |
Результати навчання |
Примітка |
|
МОВ 3.1 |
Дотримується загальних правил письма |
|
|
МОВ 3.1 |
Дотримується пропорційної висоти, ширини нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків |
|
|
МОВ 3.1 |
Пише розбірливо |
|
|
МОВ 3.1 |
Дотримується абзаців, полів зошита |
|
|
МОВ 3.3 |
Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки |
|
|
МОВ 4.1 |
Правильно записує слова з ненаголошеними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом |
|
Критерії оцінювання списування
Рівнева оцінка об’єктивних результатів навчання учня/учениці |
Характеристика рівня результатів навчання учня/учениці |
«початковий» (П) |
• списаний текст нелегко прочитати (літери непропорційні, мають різний нахил, дзеркальне відображення, друковані замість рукописних) • поєднання букв переважно відсутнє. |
«середній» (С) |
• у формі букв зустрічаються ламані елементи, • поєднання букв занадто розтягнуті або стиснуті. |
«достатній» (Д) |
списаний текст легко читається, • літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням, • зустрічається певна кількість незначних відхилень від норми у формі букв та їх поєднанні. |
«високий» (В) |
• списаний текст легко читається, літери пропорційні, однаковий нахил, правильно поєднані, • дотримується всіх гігієнічних правил письма. |