Діагностувальна робота . Списування І семестр

Про матеріал
Пропоную діагностувальну роботу з української мови "Списування" для 3 класу НУШ. Використано завдання: вставити пропущенні букви (орфограми Е-И, апостроф, подовження, м’який знак) та завдання на роз’єднання слів в реченні.
Перегляд файлу

 

Дата________________________Прізвище та ім’я______________________________________________

Діагностувальна робота. Списування І семестр

 

  1. Спиши текст. Вставляй пропущенні букви. Останнє речення розділи на слова.

 

                                                   Літня пора

    Особливе почут..я охоплює нас, коли в гар..чу літню пору приход…мо в поле. Скільки довкола простору, світла! Від обрію до обрію вітер котить золоті хвилі з..рнових. Десь перегукуют..ся перепілки. Ст..пове повітря сповнене солодкого запаху дозрілого колос..я. По обидва боки вуз..кої пол..ової дороги в..ється яскрава ж..ва стрічка з квітів.  Віють з поля ч..дові пахощі стиглого з..рна та пол..ових квітів. #Цейароматприваблюєбджілтаметеликів. (68 слів)

                                              

 

                                                Бланк оцінювання

Індекс

Результати навчання

Примітка

  1.  

МОВ 3.1

Дотримується загальних правил письма

 

  1.  

МОВ 3.1

Дотримується пропорційної висоти, ширини нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків

 

  1.  

МОВ 3.1

Пише розбірливо

 

  1.  

МОВ 3.1

Дотримується абзаців, полів зошита

 

  1.  

МОВ 3.3

Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки

 

  1.  

МОВ 4.1

Правильно записує слова з ненаголошеними [е],  [и] в корені, які перевіряються наголосом

 

 

 

 

 

 

 

 

            

 

Критерії оцінювання  списування

Рівнева оцінка об’єктивних результатів навчання учня/учениці

Характеристика рівня результатів навчання учня/учениці

«початковий» (П)

• списаний текст нелегко прочитати (літери непропорційні, мають різний нахил, дзеркальне відображення, друковані замість рукописних) • поєднання букв переважно відсутнє.

«середній» (С)

• у формі букв зустрічаються ламані елементи, • поєднання букв занадто розтягнуті або стиснуті.

«достатній» (Д)

списаний текст легко читається, • літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням, • зустрічається певна кількість незначних відхилень від норми у формі букв та їх поєднанні.

«високий» (В)

• списаний текст легко читається, літери пропорційні, однаковий нахил, правильно поєднані, • дотримується всіх гігієнічних правил письма.

 

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку