«Сюжетні задачі. Числа. Дії з числами. Просторові відношення»
Прізвище ім’я ______Дата
1 варіант
Сьогодні в лісі проходить вечірка. Запрошено всіх лісових комах.
16 – 8 + 6 =
14 –(8 +6)=
74 – 11 – 3 =
12 – (10 - 4)=
7 + 6 – 5 =
8 + (6 – 5) =
На вечірку також прилетіли жуки - сонечка : 17 з них сиділи на ромашках і пили чай, а 9 сонечок літали над волошками. На скільки більше сонечок пили чай, ніж літали над волошками?
Перевір свою роботу. Виправ охайно помилки.
З яким настроєм закінчили роботу? Оцініть свою роботу.
Складні завдання
|
Легкі завдання
|
Супер легкі завдання
|
|
|
|
«Сюжетні задачі. Числа. Дії з числами. Просторові відношення»
Прізвище ім’я ______Дата______________
2 варіант
Сьогодні в лісі проходить вечірка. Запрошено всіх лісових комах.
2. А ось поспішив на запрошення і жук– довгоносик. Допоможіть йому знайти значення виразів.
15 – 9 + 6 =
16 –(5 +8)=
84 – 11 – 3 =
13 – (10 - 4)=
6 + 6 – 4 =
8 + (16 – 8) =
На вечірку також прилетіли жуки - сонечка : 16 з них сиділи на ромашках і пили чай, а 7 сонечок літали над волошками. На скільки більше сонечок пили чай, ніж літали над волошками?
Перевір свою роботу. Виправ охайно помилки.
З яким настроєм закінчили роботу? Оцініть свою роботу.
Складні завдання
|
Легкі завдання
|
Супер легкі завдання
|
|
|
|
Бланк оцінювання
Індекси |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
1 |
|
Розпізнає, зображує геометричні фігури |
4 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
2,3, 4, 5 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
5 |
|
Діагностувальна робота № 5 (2 варіант)
Сюжетні задачі. Числа. Дії з числами. Просторові відношення. Геометричні фігури
Прізвище ім’я Дата
Всі мешканці королівства Аренделя обожнюють зиму і новорічні свята та розваги!
Допоможи Олафу потрапити сніжкою у мішень,
найменше двоцифрове кругле число;
найбільше двоцифрове кругле число; найменше непарне число;
найбільше двоцифрове число;
найменше парне число;
найбільше число 7-го десятка;
непарне число, у розряді десятків якого є число 7; парне число, у розряді десятків якого є число 5.
55 25
6 10
58 70
73
90 45
60 69 1
0 97
20
15 – 5 + 7 =
15 – (5 + 7)=
16 – 10 – 5 =
16 – (10 - 5)=
7 + 9 – 6 =
7 + (9 – 6) =
Жителі королівства полюбляють кататися на санчатах.
Утвори спуски, з'єднай кольором числові вирази з їх описом.
Від 16 відняти суму чисел 7 і 5
16 + ( 7 + 5 )
Допоможи Крістоферу розібратися з льодовими крижинами.
Допоможи Ельзі та Анні розрахувати довжину тканини, яку
5 потрібно замовити для нових скатертин у банкетну залу.
Побудуй квадрат зі
сторонами 3см.
Назви його та обчисли периметр.
Ельза на головній площі створила ковзанку.
Кожного дня туди прихо дить багато відвідувачів.
Розв’яжи задачу: Сьогодні на ковзанці були присутні 78 дітей, а дорослих — на 18 менше. Скільки всього відвідувачів було сьогодні на ковзанці?
Перевір свою роботу. Виправ охайно помилки.
Після перевірки постав «+» у клітинці.
Індекси |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
1 |
|
Розпізнає, зображує геометричні фігури |
4, 5 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
2, 5, 6 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
6 |
|
Читає і записує математичні вирази, знаходить їх значення. |
3 |
|