Тема. Діагностувальна робота ( Таблиця множення і ділення 2,3,4)
Мета: перевірити засвоєні учнями навички табличного множення і ділення; вміння розв'язувати задачі, знаходити значення буквених виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
II. КОНТРОЛЬНА РОБОТА.
1.Задача.
Мама купила 4 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама?
2. Обчислити.
29 + 27 : 3=
24 : 4 +16 : 2=
3·(14-7)=
4·6-3·6=
3. Обчислити.
6м 7дм – 4 дм =
2м 6дм + 2 дм=
16 дм : 2 =
3 дм •5=
4. Порівняти значення виразів.
4 •6 +11 4• 8 + 8
3•4 +27 2 •4 - 7
5. Знайди значення виразу 4• а + 15, якщо а = 4.
6. Накресли відрізок, на 2 см довший за сторону квадрата з периметром 24 см.
2 варіант
1. Задача.
Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?
2. Обчислити.
28 + 24 : 3=
20 : 4 +18 : 2=
3·(15 - 7)=
4·7 - 3·5=
3. Обчислити.
5м 8дм – 5 дм =
1м 7дм + 2 дм=
18 дм : 3 =
2 дм •6=
4. Порівняти значення виразів.
4 •7 +11 3• 8 + 8
3• 4 +26 3 • 4 - 7
5. Знайди значення виразу 4• а + 15, якщо а = 7.
6. Накресли відрізок, на 2 см довший за сторону трикутника з периметром 21 см.
Фізкультхвилинка.
III. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ.
1. Гра «Фотограф».
На дошці — таблиця. Учитель лічить до 7, потім прибирає таблицю, учні мають відновити її у зошитах. Через 30 с — перевірка.
2. Розгадування ребусів.
Пі 2 л Р 1 а С 3 ж
IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.