Урок-вікторина "Перевіряємо свої досягнення"

Про матеріал
Тема. Перевіряємо свої досягнення Мета вікторини: закріпити вміння додавати і віднімати числа різними способами, розв’язувати задачі, удосконалювати обчислювальні навички; розвивати в учнів кмітливість, увагу, вміння працювати у команді; виховувати наполегливість, відчуття відповідальності та взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Компаніївський ліцей»

Компаніївської селищної ради Кіровоградської області

 

 

 

 

 

Математична вікторина

(для учнів 2 класу)

C:\Users\а\Downloads\67793001.png

 

 

Вчитель початкових класів

Мойсеєнко Ніна Олександрівна

 

 

2023

 

Тема. Перевіряємо свої досягнення

Мета вікторини: закріпити вміння додавати і віднімати числа різними способами,  розв’язувати задачі, удосконалювати обчислювальні навички; розвивати в учнів кмітливість, увагу, вміння працювати у команді; виховувати наполегливість, відчуття відповідальності та взаємодопомоги.

Обладнання: пазли, ланцюжок виразів, картки із завданнями.

Хід вікторини

І. Організаційна частина

1. Декламування вірша

Люблю я свій розум,

Увагу та пам'ять.

Працює мій мозок.

І вчусь я старанно.

Сприймаю все нове

І мислю логічно.

Учителя слово

Здійсню практично.

- Сьогодні у нас незвичайний урок, а саме урок-вікторина. Наша вікторина складається з шести конкурсів. Результати конкурсів буде оцінювати вельмишановне журі.  

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Ознайомлення з правилами вікторини
  • Умійте слухати одне одного.
  • Висловлюватися слід, спершу піднявши руку.
  • Поважайте всі висловлені думки.
  • Говоріть по черзі, а не всі одночасно.
  • Діти, вам потрібно продемонструвати свої математичні вміння та знання. Бажаю кожній команді бути кмітливими та наполегливими.

ІІІ. Математична вікторина

  1. Конкурс «Команда»

- Щоб дізнатися назву своєї команди, потрібно розв′язати вирази, які приховують у своїх  відповідях порядковий номер кожної літери у назві вашої команди.

0+1=1 К                                        10-9=1 Р

14-12=2  М                                    15-13=2 О

10-7=3 І                                          2+1=3 З

8-4=4 Т                                          16-12=4 У

12-7=5 Л                                        11-6=5 М

4+2=6 И                                         12-6=6 Н

13-6=7 В                                      15-8=7 И

15-7=8 Ц                                      14-6 =8 К

13-4=9 І                                        9+0=9 И

- Молодці! Добре впоралися із першим конкурсом. Відтепер ви знаєте назви своїх команд. Привітаймо команди «Кмітливці» та «Розумники».

2. Конкурс «Розминка»

- Всі учасники команди уважно слухають запитання та чітко і правильно дають на них відповідь. Бажаю успіху командам!

  • Назвіть компоненти дії додавання.
  • Назвіть компоненти дії віднімання.
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Назвіть одиниці вимірювання довжини.
  • Назвіть одиниці вимірювання маси.
  • Найбільше натуральне число?
  • Найменше натуральне число?

3. Конкурс «Іспит»

- Перед вами картки на кожній з яких є завдання. По черзі з кожної з кожної команди виходить учасник і витягує картку із завданням.

  • Знайди невідомий від′ємник  67-Цветок рисунок » Прикольные картинки: скачать бесплатно на рабочий стол=59
  • Знайди невідоме зменшуване Цветок рисунок » Прикольные картинки: скачать бесплатно на рабочий стол-5=69
  • У Андрійка 10 карамельок і 4 шоколадні цукерки. Скільки всього цукерок у Андрійка?
  • У класі 7 дівчаток і 5 хлопчиків. Скільки всього дітей у класі.
  • Розв′яжи вираз 70-(46+8-24)
  • Розв′яжи вираз 53+ (44-8)-54
  • Знайди значення виразу а-7, якщо а=23
  • Знайди значення виразу  9+а, якщо а=24
  • Порівняй вирази 81-4         81-5
  • Порівняй вирази 76-3         76-6
  • Чотирикутник має сторони завдовжки 5 см, 7см, 6см і 4см. Знайди периметр чотирикутника.
  • Сторони трикутника дорівнюють 7см, 6см і 5см. Знайди периметр трикутника.

4. Конкурс «Естафета»

Перший учасник читає умову задачі.

Другий учасник записує короткий запис до задачі.

Третій учасник записує розв′язання задачі.

Четвертий учасник записую відповідь.

Задача 1.  В Андрія було 15 моделей легкових машинок і 9 – вантажних. На свято йому подарували ще 5 машинок. Скільки машинок стало в Андрія?

Задача 2. У Ганнусі було 13 намистин із метеликами й 15 – із квітами. Сестра їй подарувала ще 11 намистин. Скільки намистин стало в Ганнусі?

5.  Конкурс «Склади пазли»

- Учасникам кожної команди потрібно скласти із пазлів креслярський інструмент та за допомогою нього накреслити геометричну фігуру.

Косинець для шкільної дошки, ціна 148 грн — Prom.ua (ID#711978271)Лінійки, косинці, транспортиры, купити циркулі Київ Україна дешего  Інтернет-магазин RevaTorg Реваторг

6. «Хто швидше?»

- Команди швидко і правильно розв′язують ланцюжок виразів.

C:\Users\а\Downloads\image597.jpg

ІV.  Підсумки вікторини

  1. Підрахування балів та визначення переможця вікторини.


 

  

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку