Діагностувальна робота
« Текст. Речення»
1.Текст – це:
а) об’єднані за змістом речення;
б) група слів;
в) окремі речення;
2.У зачині тексту:
а) починається розповідь;
б) підсумовується сказане;
в) розкривається основна думка, розповідається про події;
3.Яке речення відповідає даній схемі?
_________ __________ …………………….. …………………….. .
__________
а) На галявині розпускаються жовті кульбабки.
б) Оленка читає цікаву книжку.
в) Скрізь чутно дзвінкий спів солов’я.
4.Прочитай. Визнач тип тексту.
Соловейко – гарний і граціозний птах. У нього високі лапки, тонкий дзьоб,великі очі. Спинка у нього рудувато - бура, грудка – світло - сіра. Хвіст досить довгий. Соловей дуже моторний, спритний.
5. Пронумеруй речення в такому порядку, щоб утворився текст.
_Пішов дощ.
_ Раптом великі хмари закрили сонце.
_Добре він змочив землю.
_ Блиснула блискавка.
_ Стало темно.
6. З поданими словами склади і запиши речення. Підкресли головні слова.
Вечорами, казки, я,слухаю,бабусині.
7.Напиши твір – міркування на тему: « Чому я люблю квіти?»