Діагностувальна робота. Тема "Людина й історія"

Про матеріал
Діагностувальна робота з Я досліджую світ призначена для учнів 4 класу НУШ, що навчаються за типовою освітньою програмою для 3-4 класів під керівництвом О.Я. Савченко (підручник І. Грущинська).
Перегляд файлу

 

Дата ________________                        ПІ учня (учениці) ____________________________

 

          Діагностувальна робота з курсу «Я досліджую світ»

                                Тема « Людина й історія»

 

1. Обери найбільшу річку Єипту:

а). Дніпро         б). Ніл           в). Амазонка.

2. Хто керував державою в стародавньому Єгипті?

    а) Фараон         б). Король       в). Президент.

3. Обери столицю Ізраїлю:

    а). Київ            б). Рим          в). Єрусалим

4.  Як називається Святе місце у християн?

       а). Храм Гробу Господнього

       б). Мечеть Аль-акса

       в). Стіна плачу.

5. Як китайці в давнину називали свою країну?

        а). Еллада            б). Піднебесна.

6. Вкажи найвищу гору в Греції:

         а). Карпати         б). Олімп         в). Джамалунгма

7. Обери столицю Італії:

         а). Рим              б). Нью-Йорк          в). Кременчук

8. Яка держава -місто існує посеред Риму?

        а). Венеція        б). Колізей         в). Ватикан

9. Що означає назва слова «Італія?»

       а). «країна чобітків»          в). «країна кіз»

       б). «країна корів»               г) «країна телят»

10. Хто були предками українців?

       а). трипільці           б). скіфи          в). прадавні слов'яни.

11. Звідки пішла назва Київська Русь?

        а). від Києва   

        б). від племені русь  

        в). від князя Володимира

12. Великою культурною подією Київської Русі було…

        а) запровадження християнства 

        б). створення алфавіту слов'янських мов

        в). поява першої в Європі школи для дівчат

13. В якому столітті об’єдналися землі в Галицько-Волинську державу?

        а). на початку 12 століття

        б) на початку 13 століття

        в). на початку 14 століття.

14. Яке значення мав майдан у Запорізькій Січі? Вкажи всі правильні відповіді.

        а). для вивчення танцю гопак

        б). для навчання козаків військової справи

        в). для обрання гетьмана

        г). для вирішування поточних військових справ.

15. Які заняття розвивали силу та спритність у козаків?

        а). фехтувати

        б). влучно стріляти

        в). їздити верхи на коні

        г). гарно малювати

        д). плавати швидко по Дніпру

        е). знати грамоту

        є). ловити рибу

        ж). виконувати гопак

 

 

 

Самооцінювання.

Завдання для мене були:

       Дуже легкі

       Легкі

       Складні

       Дуже складні

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку