Діагностувальна робота "Тисяча. Величини".

Про матеріал
Завдання діагностувальної роботи складено відповідно до матеріалів підручника «Математика. З клас». Частина перша. Автори: Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська, Ольга Комар Рік видання: 2020
Перегляд файлу

Діагностувальна робота.

Тисяча. Величини

Прізвище та ім'я _________________________________________________

Дата ___________________________________________________________

  1. Запиши числа, у яких

3 сот., 4 дес., 7 од. =  ______       9 сот, 1 дес., 2 од. = ______

6 сот., 3 дес. = _____                     4 сот, 4 од. = _____

  1. Запиши подані числа у порядку зростання. У кожному числі підкресли загальну кількість десятків.

315, 465, 476, 405, 126, 273, 647, 561.

________________________________________________________________

  1. Кожне число заміни сумою розрядних доданків.

718 = ______________________________________

464 = ______________________________________

201 = ______________________________________

520 =_______________________________________

  1. Розв'яжи задачу за допомогою рівняння.

У кондитерській на одній полиці було 4 тарілки по 3 тістечка, а на другій - решта. Усього на двох полицях було 20 тістечок. Скільки тістечок було на другій полиці?  

І полиця - 4 тарілки по 3 тістечка

                                                                              20 тістечок

ІІ полиця - х       

                                       

Розв'язання

 

 

Відповідь:

  1. До попередньої задачі склади обернену. Запиши коротку умову оберненої задачі.

 

  1. Склади вираз, який допоможе дати відповідь на питання задачі. Обчисли значення виразу. Запиши відповідь до задачі.

Борошно - 6 пакетів по 8 кг

Цукор -  2 пакета по 3 кг

У скільки разів менше привезли цукру, ніж борошна?

Розв'язання

 

Відповідь:

  1.   Розглянь креслення. Дай відповіді на питання.

                                                                            

Що зображено на кресленні?                          Відрізок ОА - це…

А) круг                                                                А) радіус

Б) коло                                                                Б) діаметр

В) куля

 

Якщо радіус цього кола складає 4 см, то чому буде дорівнювати діаметр?

А) 2 см

Б) 8 см

В) 6 см

  1. Накресли прямокутник, периметр якого складає 10 см. Познач вершини прямокутника буквами латинського алфавіту. Познач довжини сторін цього прямокутника.

 

 

 

Оціни свою роботу.

Біля кожного завдання намалюй зелений кружечок (якщо завдання було легким для тебе),

жовтий (якщо завдання було не зовсім зрозумілим)

або червоний (якщо завдання було дуже складним).

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
26 листопада
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку