Діагностувальна робота з читання 2 клас
Читання вголос
Зірка Мензатюк
Український прапор
Марійка сиділа і малювала. Спочатку взяла блакитний олівець:
- Хай небо буде погідне, ясне! - сказала вона й намалювала небо.
- У небі хай сяє сонечко, - сказала вона і взяла жовтий олівець.
Намалювала сонце, і небо повеселішало.
А внизу поле, чорне та сумне.
- Розвеселімо його! - мовили жовта і блакитна фарби.
Взялися за рученьки і линули додолу: одна блакитним дощиком, другаясним проміннячком.
У чорній землі спала насінинка. Пробудилася та й каже:
- Як мені хороше! Дощик мене напоїв, сонечко зігріло. Буду я проростати. І над землею піднявся зелений паросток. І другий піднявся, і третій, і тисяча тисяч веселих зелених паростків!
- Тепер же я знаю, - засміялася Марійка, - де жовте і блакитне удвох, там настаєвесна! Бо разом вони дають зелену барву.
Відклала олівці і замилувалася. Гарна жовта барва з блакитною! Як сонечко з небом. Як волошка з пшеницею. Як наш прапор.
Запитання до прочитаного твору:
1. Як звати головну героїню твору?
2. Якого кольору вона спочатку олівець і що намалювала?
3. Чому дівчинка вирішила домалювати сонечко?
4. Хто пробудив насінинку?
5. Яку фарбу отримуємо змішанням жовтої і блакитної фарби?
6. Чи сподобався Марійці свій малюнок?
7. Що він їй нагадав?