Діагностувальна робота з читання №4 «Захоплюємося сторінками історії України»

Про матеріал
Вхідна діагностувальна робота з з читання (українська мова) для 4 класу НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата_________________________ПІ___________________________________________

Діагностувальна робота з читання №4

«Захоплюємося сторінками історії України»

 

1. Продовж вислів. Без знання минулого…

а)  як ліхтарик без свічки;

б)  і сам навчишся;

в)  не збудуєш майбутнього.

2. З якого твору ці слова. Річки, гори, степи, прадіди, племена, князь, відвага, борці.

а)  Ярослав Мудрий

б)  Наші предки - слов’яни

в)  Книги за княжих часів

3. Перед смертю Ярослав Мудрий сказав своїм синам: …

а) Не сваріться, не будете разом – розгубите землю батьків ...

б) Бережіть Київ.

в) Оточить Київ оборонними валами…

4. У тексті «Книги за княжих часів» ідеться про…

а) Князя Чорного;

б) Монаха Нестора Літописця;

в) Князя Данила Галицького.

5. Школа «Еллісів» знаходиться …

а) в Норвегії;

б) у Німеччині;

в) в Італії.

6. Продовж прислів'я. Козацькому роду…

а) хліба й неба!

б) не до роботи.

в) нема переводу.

7. Хто такі слов'яни?

а) український народ.

б) народи Європи;

в) близькі за походженням і мовою народи.

8. Як називалася перша історія України і хто її автор?

а) «Апостол», Іван Федоров;

б) «Кобзар», Тарас Шевченко;

в) «Найдавніша Літопись», Нестор Літописець;

9. Які жанри кіно ти знаєш?

а) художні;

б) мультиплікаційні;    

в) документальні;

г) науково-популярні.

10. Хто написав книгу «Мальована історія Незалежності України»?

а) Іван Крип'якевич;

б) Олександр Олесь;

в) Брати Капранови.

11. Коли Верховна Рада ухвалила Акт проголошення незалежності України?

а) 16 липня 1990 року;

б) 1 грудня 1991 року;

в) 24 серпня 1991 року.

 

12. Який з творів тобі запам’ятався найбільше і чому.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Самооцінка  

 

 

 

 

 

 

 

Навичка

Рівень

1

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

3

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

docx
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку