Діагностувальна робота з читання №5 «Розуміємо красу і добро»

Про матеріал
Вхідна діагностувальна робота з з читання (українська мова) для 4 класу НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата___________________ПІ________________________________________________

Діагностувальна робота з читання №5 «Розуміємо красу і добро»

  1. Які твори ми вивчали у цьому розділі?

 

а  Весна

б  Зима

в  Чотири руді лисиці

г  Горобине Різдво

д  Мій ангел такий маленький…

е  Горобине гніздо

 

  1. Як звали горобців з оповідання Валентини Вздульської?

 

а  Чуб

б  Хвіст

в  Стрибун

г  Ловун

д  Ловивітер

 

  1. У якому творі герої зустріли Різдвяного янгола? (назва і автор)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Про яку пригоду написала Ніна Бучія?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Доповни текст вірша Максима Рильського «Зима»

 

Як не любити зими сніжно-синьої

на Україні моїй,

саду старого і пухнастому інеї,

сивих, веселих завій?

_____________________________ весни многошумної,

меду пахучих суцвіть,

_____________________________ роботи розумної,

праці, що дух веселить?

  1. Які почуття в тебе викликають горобці з різдвяного оповідання Валентини Вздульської?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінка

 

 

 

 

Навичка

Рівень

1

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

3

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

4

переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

5

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

docx
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку