Дата___________________ПІ________________________________________________
Діагностувальна робота з читання №5 «Розуміємо красу і добро»
а Весна
б Зима
в Чотири руді лисиці
г Горобине Різдво
д Мій ангел такий маленький…
е Горобине гніздо
а Чуб
б Хвіст
в Стрибун
г Ловун
д Ловивітер
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Як не любити зими сніжно-синьої
на Україні моїй,
саду старого і пухнастому інеї,
сивих, веселих завій?
_____________________________ весни многошумної,
меду пахучих суцвіть,
_____________________________ роботи розумної,
праці, що дух веселить?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінка
|
Навичка |
Рівень |
1 |
визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
3 |
аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
4 |
переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
5 |
будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|