Діагностична робота з читання
Робота з літературним твором
за ІІ семестр 2024-2025 н.р.
(сімейне навчання)
учениці 2-Б класу
ПІ _______________________________________
Дата ___________________________________
Щоб ти став кращим
Дідусь з онуком йшли великим лісом. Ледь помітна стежинка звивалась поміж високими деревами. Вечоріло. Подорожні втомилися. Дідусь уже збирався заночувати десь під кущем, аж тут хлопчик побачив у гущавині хатинку.
– Дідусю, он хатинка! – радісно вигукнув онук. – Може, в ній переночуємо?
– Так, це хатинка для дорожніх, – сказав дідусь.
Вони зайшли в лісову хатинку. У ній було чисто, на стіні висіла гілочка з ялинки. За народним звичаєм це означало: заходьте, будь ласка, любі гості.
Дідусь і онук підійшли до столу й побачили на ньому хлібинку та глечик з медом. Поруч лежала маленька гілочка ялинки. На вікні – відро з водою.
Дідусь і внук умилися і сіли вечеряти.
– Хто це все поставив на стіл? – питає онук.
– Добрий чоловік, – мовив дідусь.
– Як це так? – дивується онук. – Залишив нам добрий чоловік їжу, а ми й не знаємо, хто він. Для чого ж він старався?
– Щоб ти став кращим, – відповів дідусь.
(Василь Сухомлинський)
1. Визнач жанр прочитаного твору
А) вірш
Б) оповідання
В) казка
2. Хто головні персонажі твору
А) лісник і дідусь
Б) хлопчик і лісник
В) дідусь і хлопчик
3. У хатинці висіла гілочка ялини. Що це означає?
А) Вдома нікого немає
Б) Заходьте, будь ласка, дорогі гості
В) Чекайте господаря в дворі
4. Встанови послідовність подій у тексті (пронумеруй)
5. Яка головна думка цього оповідання?
А) Не можна заходити в чужу хату
Б) Дбати про інших, робити людям добро
В) Не ходити в ліс, бо там небезпечно
Самооцінювання
(Постав )
Завдання були |
Дуже легкі |
Легкі |
Важкі |
Дуже важкі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання
№ |
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Результат Сформовано / формується |
1 |
читає вголос доступні тексти ( цілими словами і складами) з відповідною інтонацією, усвідомлено |
1 текст |
|
2 |
виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
1 |
|
2 |
|
||
3 |
|
||
5 |
|
||
3 |
переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту |
4 |
|