Діагностувальна робота з читання (сімейне навчання) 2 клас ІІ семестр

Про матеріал
Робота з літературним твором Діагностувальна робота з літературного читання за ІІ семестр 2 класу. Містить самооцінювання та бланк оцінювання згідно свідоцтва досягнень. Робота спрямована на перевірку розуміння прочитаного, аналіз та встановлення послідовності подій.
Перегляд файлу

Діагностична робота з читання

Робота з літературним твором

за ІІ семестр 2024-2025 н.р.

(сімейне навчання)

учениці 2-Б класу

ПІ _______________________________________

Дата ___________________________________

  1. Уважно прочитай текст

Щоб ти став кращим

    Дідусь з онуком йшли великим лісом. Ледь помітна стежинка звивалась поміж високими деревами. Вечоріло. Подорожні втомилися. Дідусь уже збирався заночувати десь під кущем, аж тут хлопчик побачив у гущавині хатинку.

– Дідусю, он хатинка! – радісно вигукнув онук. – Може, в ній переночуємо?

– Так, це хатинка для дорожніх, – сказав дідусь.

   Вони зайшли в лісову хатинку. У ній було чисто, на стіні висіла гілочка з ялинки. За народним звичаєм це означало: заходьте, будь ласка, любі гості.

   Дідусь і онук підійшли до столу й побачили на ньому хлібинку та глечик з медом. Поруч лежала маленька гілочка ялинки. На вікні – відро з водою.

Дідусь і внук умилися і сіли вечеряти.

– Хто це все поставив на стіл? – питає онук.

– Добрий чоловік, – мовив дідусь.

– Як це так? – дивується онук. – Залишив нам добрий чоловік їжу, а ми й не знаємо, хто він. Для чого ж він старався?

– Щоб ти став кращим, – відповів дідусь.

 

(Василь Сухомлинський)

  1. Виконай завдання

   

    1. Визнач жанр прочитаного твору

А) вірш

Б) оповідання

В) казка

     2.   Хто головні персонажі твору

А) лісник і дідусь

Б) хлопчик і лісник

В) дідусь і хлопчик

3. У хатинці висіла гілочка ялини. Що це означає?

А) Вдома нікого немає

Б) Заходьте, будь ласка, дорогі гості

В) Чекайте господаря в дворі

4. Встанови послідовність подій у тексті (пронумеруй)

  •        Щоб ти став кращим
  •        У лісовій хатинці
  •        Стомлені подорожні
  •        Частування

 

5.  Яка головна думка цього оповідання?

А) Не можна заходити в чужу хату

Б) Дбати про інших, робити людям добро

В) Не ходити в ліс, бо там небезпечно

 

 

Самооцінювання

(Постав )

Завдання були

Дуже легкі

Легкі

Важкі

Дуже важкі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Результат

Сформовано /

формується

1

читає вголос доступні тексти ( цілими словами і складами) з відповідною інтонацією, усвідомлено

1

текст

 

2

виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки    персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

1

 

2

 

3

 

5

 

3

переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту

4

 

 

 

docx
Додано
9 травня
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку